شهرستان ها

طلا و نقره جام جهانی پرورش اندام سهم نمایندگان تربت حیدریه شد

تربت حیدریه ـ یک نشان طلا در بادی بیلدینگ و یک نقره در بخش فیزیک توسط علی صحرایی و امیرحسین منصوری حاصل کار دو نماینده تربت حیدریه در رقابت‌های جام جهانی پرورش اندام شد.

به گزارش خبرنگار مهر. جام جهانی پرورش اندام ۲۰۲۲ تهران، با سه رویداد پرورش اندام قهرمانی جوانان جهان، جام جهانی بزرگسالان و پیشکسوتان و مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد و بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۱۱ کشور در ۹ رشته مختلف روی استیج رفتند که کسب یک نشان طلا در بادی بیلدینگ و یک نقره در بخش فیزیک توسط علی صحرایی و امیرحسین منصوری حاصل کار دو نماینده تربت حیدریه در این رقابت‌ها بود.

علی صحرایی نماینده این شهرستان در گروه سنی پیشکسوتان ۴۰ تا ۴۴ سال و در وزن ۹۰ کیلوگرم توانست با نمایش موفق خود در بخش بادی بیلدینگ بر سکوی نخست قرار گیرد و گردن آویز طلای این بخش را ازآن خودکند و امیر حسین منصوری دیگرنماینده تربت حیدریه نیز در رشته فیزیک روی استیج رفت و موفق شد با نایب قهرمانی در رده ۱۶ تا ۲۰ سال نشان نقره را بر گردن آویزد.

کشورهای مکزیک، ترکیه، رومانی، اسلواکی، السالوادور، سوریه، گرجستان، لهستان، روسیه و مغولستان در این رویداد جهانی حضور داشتند که ایران موفق شد بالاتر از کشورهای ترکیه و رومانی بر سکوی قهرمانی بایستد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا