شهرستان ها

طلب ۱۸۰ میلیاردی پیمانکار پروژه جاده بجنورد- جنگل گلستان از دولت

بجنورد- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تکمیل جاده بجنورد جنگل گلستان از اولویت‌های اصلی این مجموعه است، گفت: پیمانکار پروژه ۱۸۰ میلیارد تومان از دولت طلب دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم قاسمی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: یقیناً مسیر توسعه خراسان شمالی از راه و شهرسازی خواهد گذشت.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به تشریح طرح جهش تولید مسکن پرداخت و گفت: ابتدا ۶۶ هزار نفر در طرح ثبت نام کردند که ۲۳ هزار نفر دارای شرایط ۵ گانه بودند.

وی افزود: ۱۹ هزار نفر تایید نهایی و به پروژه‌ها معرفی شدند که از این تعداد بیش از ۷ هزار متقاضی بخش اول هزینه خود را نیز واریز کردند.

قاسمی تصریح کرد: ساخت بیش از ۱۷ هزار واحد در قالب‌های واگذاری زمین، خود مالکی و پروژه آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی ادامه داد: به عبارتی ۸۰ درصد نیاز استان طی امسال آغاز شده اما شهرداری‌ها از ارائه آمار صدور پروانه ساخت امتناع می‌کنند و به همین دلیل میزان نیاز به مسکن در خراسان شمالی به صورت دقیق مشخص نمی‌شود.

وی افزود: تقریباً ۸۰۰ هکتار زمین برای این طرح آماده شده که نیاز استان را کافی است اما در شیروان و آشخانه مشکلاتی بابت تامین زمین داریم.

قاسمی بیان داشت: تاکنون هزار قطعه زمین ۲۰۰ متری به گروه‌های تک، دو و سه نفری واگذار شده تا خود ساخت مسکن را آغاز کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه با تاکید بر اینکه تکمیل جاده بجنورد جنگل گلستان از اولویت‌های اصلی این مجموعه است، گفت: پیمانکار پروژه در حال حاضر ۱۸۰ میلیارد تومان از دولت طلب دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا