شهرستان ها

ظرفیت‌های شهرستان گناوه برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده شود

گناوه- معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه گفت: کمیته‌های خدمات سفر و دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان گناوه از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای خدمت رسانی شایسته به مسافران و هموطنان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم سلیمانی عصر شنبه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان گناوه یک شهرستان گردشگر پذیر و داری ظرفیت گردشگری است در تمام فصول سال به خصوص در تعطیلات نوروز پذیرای تعداد زیادی از مسافران و هموطنان از نقاط مختلف کشور است.

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه افزود: همه مسئولان کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهرستان با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی با برنامه ریزی مناسب تمام توان خود را برای پذیرایی و میزبانی مسافران و هموطنان به کار گیرند.

وی با بیان اینکه یکی از گلایه مندی های مسافران عدم تغییر وضعیت مبلمان شهری نسبت به سال‌های گذشته است افزود: نقاط ضعف و مشکلات و گلایه مندی ها را که سال‌های قبل مسافران و گردشگران داشته‌اند توجه و برای رفع آنها تلاش بیشتری صورت گیرد.

سلیمانی بیان کرد: ظرفیت‌های شهرستان محدود و تعداد مسافرانی که به این شهرستان سفر می‌کنند بسیار گسترده است اما تمام توان و ظرفیت‌های شهرستان برای خدمت رسانی شایسته به مسافران به کار گرفته خواهد شد.

وی گفت: کمیته‌های خدمات سفر و دستگاه‌های خدمات رسان از تمامی ظرفیت‌های شهرستان و به خصوص روستاهای پیرامونی و ساحلی برای خدمت رسانی شایسته به مسافران استفاده کنند.

برنامه ریزی برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در نقاط خاص

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه بیان کرد: جاذبه‌ها در نقاط مختلف اطراف و نواحی شهر و روستاهای شهرستان ایجاد شود و مسافران و گردشگران در نقاط و مناطق مختلف هدایت و توزیع شوند تا از ازدحام جمعیت در برخی از نقاط خاص جلوگیری و خدمات رسانی به نحو بهتر و شایسته‌تری مدیریت شود.

وی گفت: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات همه مسئولان و مجموعه‌های شهرستان در حال برگزاری نشست‌ها و برنامه ریزی درون سازمانی هستند تا آماده پذیرایی از مسافران شوند.

وی بیان کرد: نشست‌های مسئولان کمیته‌ها خدمات سفر شهرستان با زیرمجموعه‌های خود برگزار و دستورالعمل‌ها ابلاغ شود و گزارش‌های خود را ارائه دهند.

وی گفت: مسئولان کمیته‌ها خدمات سفر باید به مسائل حوزه فعالیت و مسئولیت خود رسیدگی و تصمیم گیری کنند و نشست‌ها به طور مستمر برگزار و گزارش آن و برنامه کمیته مربوط به ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان ارائه شود.

وی گفت: مسئولان کمیته‌های ۱۴ گانه خدمات سفر شهرستان مشکلات مهم کمیته‌های که نیاز به بررسی بیشتر دارد را مشخص تا در نشست آینده ستاد شهرستان بررسی و تصمیم گیری شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا