شهرستان ها

ظرفیت بالای داستان‌نویسی در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-کارگردان فیلم کوتاه برنو گفت: چهارمحال و بختیاری سرزمینی با ظرفیت بالای داستان نویسی است که هنوز بسیاری از قصه‌های بکر به صورت فیلم ساخته نشده است.

محمد ثریا در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نقطه طلایی یک فیلم و یک اتفاق، بانک اطلاعاتی است و استان چهارمحال و بختیاری داری یک بانک اطلاعاتی بسیار خوب از قصه است ولی متأسفانه هنوز بسیاری از این قصه‌ها کار نشده است.

وی افزود: فلکلورهای زیبای بختیاری کنار گذاشته شده و یکی از مهم‌ترین کار شما هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری زنده کردن این رسوم زیبای بختیاری و کنار گذاشتن رسم‌های غلط و آسیب‌زا در این قوم بزرگ است.

این کارگردان سینما ادامه داد: تنها راهی که می‌توان سینما را یاد گرفت دیدن فیلم است که دیدن فیلم خود دارای روش است و در بسیاری از مدارس مهم فیلم‌سازی دنیا این یک کلاس درس است که چگونه فیلم ببینید و چه فیلم‌هایی را ببینیی که در آینده برای فیلم‌سازی به آن‌ها کمک کند.

ثریا عنوان کرد: فیلم‌سازان استان چهارمحال و بختیاری از شخصیت‌های بسیار بزرگی برخوردارند که باید تلاش کنند برای این شخصیت‌های بی نظیر فیلم بسازند و این بزرگان را به نسل جدید معرفی کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا