شهرستان ها

عامل اصلی حادثه تروریستی کرمان استکبار جهانی و صهیونیسم است

سروستان – امام جمعه سروستان گفت: جنایت تروریستی در کرمان دو عامل اصلی دارد که عامل اصلی آن استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار است و عامل دوم نیز فریب‌خوردگانی هستند که فریب دشمن را می‌خورند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید جاویدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سروستان ابتدا و در خطبه اول به مباحث اخلاقی از جمله ایمان و یقین، تقوا و حیا پرداخت و نسبت به حیازدایی در جامعه و مدارس هشدار دادند.

امام جمعه شهرستان سروستان در خطبه دوم نماز جمعه این هفته انفجار دلخراش در مسیر گلزار شهدای کرمان را نشان هم‌عهدی مزدوران با صهیونیست جهانی جهت سرپوش گذاشتن بر شکست‌هایشان خواند و گفت: این حادثه ترجمان این جمله بود که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر است.

امام جمعه سروستان در ادامه گفت: دشمن اصلی ما آمریکا است و نباید این را فراموش کنیم که با چراغ سبز آمریکا این اعمال جنایت‌بار انجام می‌شود و باید هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بزنیم.

وی افزود: مقطع زمانی این حادثه تروریستی درست زمانی است که نیروهای تکفیری توان عملیات در منطقه را ندارند و به خاطر جانفشانی‌های شهید حاج قاسم در منطقه نیستند و همین مساله نقش صهیونیسم را پررنگ‌تر می‌کند و نکته دوم نیز شکست دشمن در احیای آشوب‌های ۱۴۰۱ در بحبوحه انتخابات است و سومین نکته نیز شکست‌های رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی است و به همین خاطر در پی کاستن از فشاری است که در غزه بر او وارد شده است.

وی عاملان این جنایت را دو گروه دانست که عامل اصلی و اول استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار و عامل دوم نیز فریب‌خوردگان هستند و هدف از این جنایت نیز به گفته وی القای غلط شکست به جمهوری اسلامی و القای ناکارآمدی نهادهای امنیتی در ایران و همچنین امنیتی کردن فضای ایران و سرپوش گذاشتن بر شکست‌های صهیونیست‌ها در منطقه در بحبوحه ایام انتخابات است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا