شهرستان ها

عدم احیای «غدیر» منجر به پدیدآمدن عاشورا شد

رودبار- رئیس تبلیغات اسلامی رودبار با انتقاد از بسته بودن درب برخی از مساجد این شهرستان گفت: عدم احیای «غدیر» منجر به پدیدآمدن عاشورا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: خبرنگاران نقش جهت دهی و هدایت محوری در جامعه دارند.

وی با استناد به آیه مبارک قرآن کریم، افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه جزو مبلغین دین و مروج خوبی‌ها هستند و هیچ واهمه از شخص یا افراد ندارند.

رئیس تبلیغات اسلامی رودبار با اشاره به تشکیل بیش از ۴ دهه‌ای این سازمان، بیان کرد: تبلیغات اسلامی پرچم دار ترویج فرهنگ ناب اسلامی و دینی است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه باید احیاگر ایام مهم ملی و دینی باشیم، گفت: عدم احیای عید غدیر خم منجر به پدیدآیی عاشورا شد.

وی با اشاره به اثرات اطعام غدیریه در بخش‌های مختلف جامعه افزود: فرهنگ سازی اطعام غدیریه، روح معنویت و تقوا در جامعه دمیده می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودبار با گلایه از عدم اطلاع رسانی و پوشش اخبار این سازمان در شهرستان، بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی و برنامه‌های فرهنگی و ترویجی را منعکس کنند.

حسینی با بیان اینکه خبرنگاران نقدهای منصفانه و واقعی داشته باشند، گفت: امید بخشی، ترویج ایمان و صداقت مندی اولویت کار خبرنگاران قرار گیرد.

رئیس تبلیغات اسلامی رودبار از فعالیت بیش از ۱۰ مؤسسه قرآنی در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: از ۳۱ هیئت مذهبی در سال‌های گذشته به ۴۳ هیئت مذهبی رسیده است.

حسینی با انتقاد از بسته بودن درب برخی از مساجد شهرستان رودبار، بیان کرد: مساجد که یکی از بسترهای اثرگذار جبهه تبلیغ هستند باید در ایام سال باز و فعال باشد.

وی با انتقاد از بی توجهی برخی مسئولان نسبت به سازمان تبلیغات اسلامی، افزود: برخی مسئولان ارشد شهرستان نسبت به رفع دغدغه‌های سازمان تبلیغات اسلامی بی تفاوت هستند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا