شهرستان ها

عدم تبیین عملکردها به مردم بزرگترین مشکل دولت است

اردبیل- عضو شورای شهر اردبیل گفت: عدم تبیین عملکردها به مردم بزرگترین مشکل دولت است که در این راستا تک تک نهادها وظیفه دارند عملکرد و اقدامات دولت را تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، میرمحمد سید هاشمی شامگاه دوشنبه در نشست مشترک با اعضای مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اظهار کرد: عدم تبیین عملکردها به مردم بزرگترین مشکل دولت است که در این راستا تک تک نهادها وظیفه دارند عملکرد و اقدامات دولت را تبیین کنند.

وی با بیان اینکه همواره مدیون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و جانبازان هستیم، گفت: استعفای مدیران ناکارآمد می‌تواند بزرگترین ایثار در سطح ملی و محلی باشد و قطعاً اقدامی شایسته است.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: اکنون زمان خواب نیست و نیاز به مدیران با تفکرات گشایشی داریم که ما از مجمع ایثارگران درخواست داریم از وزیران و مسئولان کشوری و استانی بخواهید مدیرانی پای کار بیاورند که شبانه روزی برای رفع مشکلات این کشور تلاش کنند.

سیدهاشمی یادآور شد: امروزه جنگ شناختی وارد جامعه شده است که حاصلش نفاق و اختلاف است و کشور را تهدید می‌کند که این جنگ باید هشداری برای تمام مدیران باشد.

وی به تخصیص بودجه برای حوزه فرهنگ اشاره کرد و گفت: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی نیازمند بهره‌مندی از رهنمودهای ارزشمند مجمع ایثارگران هستیم و برای برگزاری برنامه‌های مشارکتی آماده همکاری هستیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا