شهرستان ها

عرضه بلیط نمایش «فصل شیدایی» به صورت رایگان است

همدان-معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن نمایش «فصل شیدایی» بلیط خود را از طریق سایت نماتیکت به صورت رایگان دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اکبر کریم‌پور با اشاره به نمایش فصل شیدایی اظهار کرد: نمایش «فصل شیدایی» در راستای بزرگداشت دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان از ۲۰ مرداد ماه تا تا ۳ شهریور ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این نمایش به مدت ۱۵ شب، هر شب بعد از نماز مغرب و عشا از ساعت ۲۰ الی ۲۲ برگزار می‌شود، گفت: در این نمایش روایتی از خلقت تا ظهور با حضور هنرمندان انقلابی به نمایش کشیده می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این نمایش بلیط خود را از طریق سایت نماتیکت به آدرس https://www.namaticket.ir تهیه کنند.

وی با اشاره به سو استفاده برخی در فضای مجازی و فروش بلیط این نمایش بیان کرد: بلیط «نمایش فصل شیدایی» به صورت رایگان بوده و علاقه‌مندان با تهیه بلیط الکترونیکی از طریق آدرس فوق می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

سرهنگ کریم‌پور عنوان کرد: تنها مرجع رسمی فروش «فصل شیدایی» سایت نماتیکت بوده که در دسترس شهروندان است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا