شهرستان ها

عشایر برای حفاظت از انقلاب به صورت خودجوش در میدان بوده اند

شهرکرد- سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:عشایر غیرتمند و غیور از ابتدای انقلاب تا کنون برای تثبیت و حفاظت از نظام، به صورت خودجوش در میدان بوده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین میرزایی ظهر یکشنبه در جلسه کنگره ملی شهدای عشایر با بیان اینکه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ذاتی دستگاه‌های اجرایی است، اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه به خوبی انجام و اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه امنیت، عزت و اقتدار امروز کشور را مدیون فداکاری امام (ره)، رهبر انقلاب و خون شهدا هستیم، عنوان کرد: زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایری باید از ظرفیت مردم استفاده شود، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره تلاش کنند.

حسین میرزایی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های این کنگره باید به منظور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد، افزود: عشایر غیرتمند و غیور از ابتدای انقلاب تا کنون برای تثبیت و حفاظت از انقلاب خودجوش در میدان بوده اند که این مهم قابل تقدیر و قدردانی است.

وی با بیان اینکه صیانت از فرهنگ ناب اسلام با توجه به فرهنگ غنی ایثار و شهادت امکان پذیر است، مطرح کرد: نتیجه برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایری باید توسعه و تثبیت فرهنگ ناب ایثار و شهادت در جامعه باشد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا