شهرستان ها

عضویت بانوان کرمانشاهی در کتابخانه‌های عمومی به صورت رایگان

کرمانشاه- به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر عضویت بانوان کرمانشاهی در کتابخانه‌های عمومی به صورت رایگان انجام می‌شود.

معصومه حسنی‌خوانسار در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن اظهار کرد: طرح سراسری عضویت رایگان بانوان در کتابخانه‌های عمومی کشور به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر در استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

وی افزود: بانوان کرمانشاهی به مناسبت روز مادر می‌توانند در روز یکشنبه سوم بهمن ماه با مراجعه به پورتال کتابخانه‌ها و دریافت کد آنی تخفیف، به مدت یکسال به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی شوند.

مدیرکل کتابخانه های استان کرمانشاه تصریح کرد: هر شخصی که کارت عضویت از نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی دریافت کند عضویت وی برای کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور معتبر است و در زمان مسافرت و یا مأموریت و یا نقل مکان هم می‌تواند در صورت داشتن اعتبار کارت عضویت از خدمات امانت کتاب در کتابخانه شهرهای مقصد بهره‌مند شود.

وی بیان کرد: علاقه مندان برای برخورداری از کد تخفیف عضویت رایگان یک ساله کتابخانه‌ها به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) بزرگداشت مقام زن و مادران، می‌توانند یکشنبه سوم بهمن ماه از ساعت ۰۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰ با مراجعه به پرتال کتابخانه‌ها و انتخاب گزینه دریافت کد تخفیف، با وارد کردن شماره تماس و کد ملی کد تخفیف بگیرند که پیامک کد تخفیف به صورت آنی ارسال می‌شود.

همچنین داوطلبان ثبت نام تا پایان هفته (هفت بهمن ماه) فرصت دارند با مراجعه به کتابخانه ثبت نام خود را تکمیل کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا