شهرستان ها

عظمت و شکوه مجالس شهدا و اهل بیت (ع) هر سال بیشتر می‌شود

کرج – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: کسانی که در میدان هستند به خوبی می‌دانند که به کوری چشم دشمنان، سال به سال عظمت و شکوه این گونه مجالس و محافل بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق، ظعر یکشنبه در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در کرج ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: مردم ولایتمدار و شهیدپرور این کلانشهر امروز مانند همیشه با تمام وجود در این مراسم حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه در کنار تشییع پیکر این شهدای والامقام، اقامه عزای بی بی دو عالم نیز صورت گرفت، عنوان کرد: کسانی که در میدان هستند به خوبی می‌دانند که به کوری چشم دشمنان، سال به سال عظمت و شکوه این گونه مجالس و محافل بیشتر می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، حضور پرشور و باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را نشانه ارادت مردم به بی بی دو عالم و آرمان‌های انقلاب و شهدا دانست.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق ضمن ابراز امیدواری از اینکه ایام فاطمیه و محرم و صفر مقدمه ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم کند، اذعان کرد: گاهی اوقات دشمن تصور و باور نمی‌کند که پس از چهل و اندی سال، مردم تا این حد پای کار نظام مانده و در مسیر اعتقادات خود راسخ و ثابت قدم باشند.

وی اظهار کرد: تا زمانی که مردم زیر پرچم حضرت زهرا (س) و سیدالشهدا (ع) هستند دشمن ناامید خواهد بود. همانطور که نابودی شوروی، صدام، داعش و … را به چشم دیدیم، نابودی اسرائیل و آمریکا را نیز در آینده نزدیک خواهیم دید. جهان منتظر ظهور منجی عالم بشریت بوده و مقدمات این امر در حال فراهم شدن است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا