شهرستان ها

عفت فاطمی زنان ایران خدشه‌بردار نیست

اردبیل- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: عفت فاطمی زنان ایران نه تنها خدشه‌بردار نیست بلکه مایه رحمت و استحکام بنیان خانواده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ستوده شامگاه شنبه در آئین سوگواره «یاس نبوی» در امامزاده صالح اردبیل اظهار کرد: بیشترین هجمه ماه‌های اخیر بر فرهنگ حجاب و عفاف بانوان ما بوده که ثابت می‌کند دشمن بیشترین وقت خود را صرف به انحراف کشیدن افکار و اندیشه طاهر و پاک فاطمی گذاشته است.

وی تصریح کرد: اصلی‌ترین رکن هویت زنان و بانوان ایرانی در طول تاریخ حیا، حجاب، عفت و پاکدامنی آنها بوده که دشمن با واهمه از این اصالت واقعی، سعی می‌کند به هر شکل ممکن این عناصر ارزشی را از جامعه اسلامی ما پاک کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در ادامه مسیر تربیت و تعالی شایسته نسل آینده، ما به چنین مؤلفه‌های زیبنده زنان و مردان نیاز داریم تا بنیان خانواده حفظ شود و به نوعی استحکام در حرکت‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها را شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام ستوده افزود: دشمن با مخدوش کردن مسئله حجاب به دنبال بر هم زدن استحکام و هویت نظام خانواده است تا همچون غرب زمینه متزلزل کردن این نظام و بنیان مستحکم فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن با تمام ابزارهای تبلیغی و رسانه‌ای پا به میدان گذاشته تا حرکت عزت‌آفرین زنان ما را که مزین به عفاف، حجاب و حیا است‌، زیر سوال ببرد در حالی که در این مسیر خود بیش از گذشته ناکام خواهد ماند.

حجت‌الاسلام ستوده با گرامیداشت ایام شهادت بی‌بی ۲ عالم اضافه کرد: بهترین الگوی زنان ما حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند او حضرت زینب (س) است که برای زن مسلمان شاخصه و ترازوی واقعی در حرکت‌ها و سکنات است.

وی بیان کرد: ما امروز باید با داشتن این سرمایه‌های عظیم صادرکننده حجاب و عفاف فاطمی برای حفظ هویت زنان و بانوان روی کره زمین باشیم که قطعاً در این مسیر جمهوری اسلامی ایران و حرکت‌های آن می‌تواند الگویی مؤثر باشد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا