شهرستان ها

علت تعطیلی اورژانس امام خمینی آران و بیدگل اعلام شد

کاشان – عدم وجود امکانات تخصصی علت تعطیلی اورژانس امام خمینی آران و بیدگل از ساعت یک بامداد تا ۸ صبح بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، طی روزهای گذشته تصویری در فضای مجازی منطقه کاشان منتشر شده بود که بر روی درب ورودی اورژانس امام خمینی (ره) آران و بیدگل خبر از تعطیلی کار این مرکز ارائه خدمات پزشکی و پیراپزشکی از ساعت یک بامداد تا هشت صبح داده بود.

با توجه به مطالبات مردمی و درخواست‌های مکرر مردم منطقه مبنی بر چرایی علت این موضوع، مراتب از طریق خبرنگار خبرگزاری مهر در منطقه پیگیری شد که در نهایت با جوابیه شبکه بهداشت آران و بیدگل علت اصلی این موضوع فرسودگی ساختمان و عدم وجود امکانات تخصصی در این اورژانس ذکر شد.

در قسمتی از جوابیه شبکه بهداشت آران و بیدگل که برای خبرنگار خبرگزاری مهر در منطقه کاشان ارسال شده، آمده است:

در پی انتشار تصویر اطلاعیه مرکز اورژانس شبانه روزی امام خمینی (ره) مبنی بر تعطیلی ارائه خدمات از ساعت ۱ بامداد لغایت ۸ صبح، به استحضار مردم شریف آران وبیدگل می‌رساند که باتوجه به فرسودگی ساختمان و عدم وجود امکانات تخصصی در اورژانس امام خمینی، که درشان مردم فهیم شهرستان نمی‌باشد، تصمیم گرفته شد دو بیمارستان ثامن الحجج و سیدالشهدا جهت ارائه کلیه خدمات اورژانسی و تخصصی تجهیز گردد و در تلاشیم که هرچه سریع‌تر ساختمان ابریشم چی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

در ادامه این جوابیه آمده است: هم چنین درخصوص داروخانه بیمارستان ثامن الحجج به اطلاع همشهریان عزیز می‌رساند که از روز یکشنبه ۱۴۰۱/۴/۲۵ بصورت شبانه روزی در بیمارستان ثامن الحجج، ارائه خدمت خواهد نمود.

همچنین در پایان این جوابیه ذکر شده است: در ضمن با پیگیری و تلاش‌های سرپرست جدید شبکه و ریاست بیمارستان سیدالشهدا، با برطرف کردن نواقص و کمبودها، این بیمارستان از رتبه دو به رتبه یک برنامه کشوری اعتباربخشی بیمارستان‌ها ارتقا یافت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا