شهرستان ها

عمق انقلاب اسلامی امروز هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران است

بجنورد- دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی خراسان شمالی با تشریح روند موفقیت های انقلاب اسلامی، گفت: عمق انقلاب اسلامی امروز هزاران کیلومتر آن طرف‌تر از مرزهای ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد افشین‌فر پنج شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای امنیت که در محل حرم امامزاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی زنجیره استمرار تمدن نبوی در مواجهه با پلیدی‌ها است.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: خط مبارزه باید ادامه پیدا کند و این رمز بقای اسلام ناب محمدی است.

دبیر جبهه مردمی، فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: در جنگ احزاب که همه علیه امت پیامبر جمع شده بودند، پیامبر وعده پیروزی اسلام بر امپراطوری رم را داد.

وی با تاکید بر اینکه راه مبتنی بر قرآن ادامه دارد، افزود: سختی‌هایی که شهدا و بزرگان برای پیروزی انقلاب اسلامی کشیده‌اند، ادراک شرایط سخت فعلی را برای ما ممکن می‌کند.

حجت الاسلام افشین فر گفت: عمق انقلاب اسلامی امروز هزاران کیلومتر آن طرف‌تر از مرزهای ایران است لذا برای این موهبت باید شکرگزار بود.

دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا خراسان شمالی گفت: کاری که امروز انقلاب اسلامی برای ارتقای فهم مردم نسبت به امامت ایجاد کرد، بسیار متعالی است.

وی بیان کرد: اسلام همیشه دشمن داشته، دشمنانی که به سادگی نمی توان از آن‌ها گذشت و انگیزه بسیار بالایی دارند لذا ایستادن مقابل همه آرزو و آمال دشمنان و کفار هزینه دارد.

حجت‌الاسلام افشین‌فر تصریح کرد: بستر فتنه‌ها در مال‌پرستی و ثروت‌اندوزی است؛ اثر پول در جنایت، خون‌ریزی و نفرت‌افکنی‌های این روزها نیز مشاهده می‌شود.

استاد حوزه‌های علمیه خراسان‌شمالی اظهار داشت: در کلام امیرالمؤمنین دین‌داری غیرعالمانه زمینه فتنه است و منتج به نفاق می‌شود.

وی در ادامه افزود: امروز نسبت سعودی با صهیونیست خبیث چیست؟ همگرایی این دو در مسئالی مانند یمن و … هشدار جدی برای مسلمانان محسوب می شود.

حجت‌الاسلام افشین‌فر بیان کرد: باید انقلاب اسلامی در عدالت، رفاه، علم و امنیت به مردم نسخه نشان دهد که نمونه‌ای از حکومت حضرت مهدی باشد.

وی در انتها با اشاره به عزل دیر هنگام یک مدیر در خراسان شمالی گفت: باید نهی از منکر مسئولان افزایش یابد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا