شهرستان ها

عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه زیر ذره‌بین نظارت می‌رود

کرمانشاه- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز، گفت: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه زیر ذره‌بین نظارت می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش فرمانی ظهر سه‌شنبه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمانشاه، اظهار کرد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران صنعت گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بررسی و نظارت بر این عملکرد به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: رعایت ضوابط و مقررات و عمل به تعهدات برای جلب رضایت گردشگران برای رونق بخشی به صنعت گردشگری استان امری ضروری است که باید مورد توجه دفاتر خدمات مسافرتی قرار گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: مردم به مجوزی که میراث‌فرهنگی صادر می‌کند، اعتماد دارند و نباید این اعتماد از بین برود.

فرمانی با بیان اینکه هر گونه شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی بدون تعارف و با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: عمل در چهارچوب وظایف قانونی موجب رضایت مسافران، جلب اعتماد مردم و رونق گردشگری استان می‌شود.

وی ادامه داد: نقش دفاتر خدمات مسافرتی به‌عنوان پیشرو در ورود و خروج گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعاً با خدمات مناسب می‌تواند شرایط جذب حداکثری گردشگران را در استان فراهم کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تاکید کرد: بهبود سطح کیفی خدمات به گردشگران یکی از اولویت‌های کاری اداره‌کل است که همه فعالان و تأسیسات گردشگری باید به این سمت حرکت کنند.

در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان به سه مورد شکایت مسافران از دفاتر خدمات مسافرتی استان رسیدگی شد.

گفتنی است، در استان کرمانشاه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز فعالیت دارند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا