شهرستان ها

عملیات اجرایی پروژه‌های جهاد آبرسانی استان ۸۱ درصد پیشرفت دارد

یاسوج_ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد: عملیات اجرایی پروژه‌های جهاد آبرسانی استان ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: انتهای سال ۱۴۰۰ بود که عملیات آبرسانی به بیش از ۱۸۴ روستای کهگیلویه و بویراحمد با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی استان شروع شد.

وی ابراز ذاشت: تا حدود ۱ سال اخیر تنها ۴۰ روستا از این تعداد تکمیل بود اما در حدود یکسال اخیر با تلاش شبانه روزی مجموعه آبفا و بسیج سازندگی این تعداد به بیش از ۱۰۰ روستا رسیده است.

صالحی با بیان برخی جزئیات عملیات اجرایی این پروژه، اظهار داشت: اجرای ۴۳ کیلومتر خط انتقال، اجرای ۱۹۸ کیلومتر شبکه توزیع آب و همچنین افزایش ۱۲۳۵ متر مکعبی مخازن آب روستایی مناطق محروم بخشی از اقدامات ما بوده است.

وی گفت: افتتاح و بهره‌برداری آب ۹۸ روستا با جمعیت بالغ بر ۲۱ هزار نفر ماحصل اقدامات جهاد آبرسانی در مناطق محروم استان بوده است.

صالحی تصریح کرد: در مجموع جهاد آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آنطور که مسئولان نهاد ریاست جمهوری و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور میگویند در روند اجرای این دست پروژه‌ها در کشور، کهگیلویه و بویراحمد جزو ۳ استان نخست کشور است.

مدیرعامل آبفا خاطرنشان کرد: در تفاهم نامه جدید با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی استان در گام دوم بنای ما تکمیل آبرسانی به ۶۰۰ روستای محروم استان است که ان شاالله به زودی اخبار آن به اطلاع مردم شریف استان می‌رسد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا