شهرستان ها

عملیات اجرایی پروژه خط انتقال آب از کارواندر به شهر خاش آغاز شد

خاش – عملیات اجرایی فاز نخست پروژه خط انتقال آب از کارواندر به خاش با اعتبار اولیه سه هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان این استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نق از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم آغاز انتقال آب از کارواندر به خاش اظهار داشت: این پروژه به طول ۷۲ کیلومتر و با دبی آب ۴۵۰ لیتر بر ثانیه اجرا می‌شود که سه ایستگاه پمپاژ و مخازن ذخیره آب ۲۱ هزار متر مکعبی دارد.

حسین مدرس خیابانی بیان کرد: از آرزوهای دیرینه مردم خاش بهره‌مندی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بوده و پس از ۴۳ سال چشم انتظاری هم اینک با حمایت‌های ویژه دولت سیزدهم شاهد اجرایی شدن این پروژه هستیم.

وی افزود: همچنین امروز شاهد آغاز عملیات گازرسانی به شهر اسماعیل آباد و ۹۳ روستای خاش و بهره برداری از طرح روستا بازار و زمین چمن مصنوعی در این شهرستان بودیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای گمنام با حضور برخی از مسؤولان وزارتخانه ورزش و جوانان، نمایندگان مردم خاش و سراوان در مجلس شورای اسلامی، امامان جمعه، معتمدان و جوانان با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی ادامه داد: طرح روستا بازار فرصتی ارزشمند برای حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال برای مردم بوده و توصیه می‌شود این‌گونه بازارها در سطح استان با نگاه حمایت از تولیدات داخلی افزایش پیدا کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا