شهرستان ها

عملیات بهسازی بلوار غدیر قروه با اعتبار ۲۳۵ میلیارد ریالی آغاز شد

قروه – مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان از آغاز عملیات بهسازی و روکش بلوار غدیر قروه با اعتباری بالغ بر ۲۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد حسنی روز یکشنبه در جریان بازدید از پروژه روکش و بهسازی بلوار غدیر قروه اظهار داشت: طول این مسیر ۱۵/۵ کیلومتر است که عملیات روکش و بهسازی آن در یک باند ۲۲ متری ظرف ۲ ماه آینده تحویل مردم شهرستان قروه داده خواهد شد.

وی افزود: در مجموع برای این محور ۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع تراش و لکه گیری، ۶۶ هزار متر مربع ماسه آسفالت و ۱۲۵ هزار متر مربع روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر ۲۳۵ میلیارد ریال انجام می‌شود.

پرویز اوسطی نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید اظهار داشت: بحث روکش بلوار غدیر شهرستان قروه طی چند روز گذشته شروع شده است و امیدواریم این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن بهسازی شود.

وی افزود: این بلوار یکی از بلوارهای اصلی و مهم کردستان به شمار می‌آید و استان را به مرکز کشور وصل می‌کند.

اوسطی خاطرنشان کرد: در گذشته به دلیل اینکه به درستی از این بلوار مراقبت نشده است روکش این بلوار دچار تخریب شده است و این بلوار از شرایط خوبی برخوردار نبود و نارضایتی‌های زیادی را به دنبال داشت.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌هایی که در دو سال گذشته انجام دادیم از طریق وزارت راه و شهرسازی سال گذشته موفق شدیم ابلاغیه روکش بلوار را از وزارت راه در مباحث تأمین قیر و اعتبار اخذ کنیم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لاین رفت و برگشت این پروژه حدوداً ۱۵ کیلومتر است که ظرف دو ماه آینده این پروژه به اتمام می‌رسد و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اوسطی خاطرنشان کرد: طی هفته‌های آتی پروژه «دهگلان «تا «داشبلاغ» که حدوداً ۱۳۶ کیلومتر در لاین رفت و برگشت روکش خواهد شد.

وی اعلام کرد: برای بهسازی محور داشبلاغ تا دهگلان نیز ۴۷۸ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا