شهرستان ها

عملیات طوفان‌الاقصی باعث بیداری ملت‌ها شده است

همدان-معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء گفت: عملیات طوفان‌الاقصی دستاوردهای عجیبی دارد و باعث بیداری ملت‌ها شده که این بیداری زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی شادمانی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان، بیان کرد: حماس و جهاد اسلامی طی دو سال چنان اندیشه نو و طرح‌های کارساز طراحی کردند که ظرف ۶ ساعت اسرائیلی که از نظر نظامی، اطلاعاتی و اقتصادی بهترین‌ها را در اختیار داشت با شکست مواجه شد و این از قدرت ایمان به خداست‌.

وی با بیان اینکه فلسطین در برابر همه فتنه‌ها و مشکلات پیروز است، گفت: آمریکا در برابر کمینگاه‌های جبهه مقاومت عاجز شده است.

مقام معظم رهبری در اهمیت جهاد تبیین بارها تاکید کرده‌اند و در این زمینه فرمودند «همگان از طریق جهاد تبیین دستاوردهای ارزشی انقلاب اسلامی را تبیین کنند و شیطنت، فتنه و فساد آدم‌کشان و ظالمان قرن را بیان کنند تا مردم به آگاهی و بصیرت لازم برسند که این انقلاب شدیداً قبل از هر چیز نیازمند انسان‌های با بصیرت، به‌روز و آگاه است».

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند سرمایه‌های ملی و معنوی مردم و کشور ما را بگیرد گفت: استکبار دنبال آن است که ابزار موفقیت را از ما سلب کرده و فرزندان ما را با خود همراه سازد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء، انقلاب اسلامی را حاصل اندیشه و بلوغ فکری مردم دانست و گفت: اگر جز ۴۴ سال در برابر انواع توطئه‌های دشمن مقاومت نمی‌کردند و تسلیم خواسته‌های دشمن می‌شدند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء گفت: برخی از ملت‌ها با دیدن خباثت داعش به خاطر تبلیغات غرب آن را به نام اسلام تلقی می‌کردند اما خداوند متعال معجزه دیگری را به نام عملیات طوفان مسجدالاقصی رقم زد و تمام دنیا متوجه حقانیت فلسطین و اسلام شدند و بی‌آبرویی تمام از آن افراد و جریاناتی شد که شعار دموکراسی و حقوق بشر سر می‌دادند، اما در مقابل جنایات اسرائیل سکوت کردند.

وی اضافه کرد: شاید اگر میلیاردها دلار هزینه می‌کردیم نمی‌توانستیم حقانیت اسلام را این طور در دنیا بشناسانیم، آنها که غرب را مظهر دموکراسی معرفی می‌کردند امروز به نام جنایت‌کار جنگی، کودک‌کش و فاسدترین حکومت در دادگاه‌ها به خباثت و جنایت آن رسیدگی می‌کنند و نزد افکار عمومی جهان متهم و محکوم هستند که این هم معجزه بزرگ عملیات طوفان‌الاقصی بود که توسط مجاهدین و جبهه مقاومت رقم خورد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا