شهرستان ها

غرب به دنبال از بین بردن خانواده است

کرج- امام جمعه کرج گفت: غرب به دنبال از بین بردن خانواده است و برای این کار به هر اقدامی دست می‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه باید ماه مبارک رمضان و نقش بیت المقدس در عصر ظهور را مورد توجه قرارداد، گفت: ظهور حضرت ولی عصر (عج) از کنار کعبه خواهد بود و مسیر به سمت فتح بیت المقدس ادامه می‌یابد.

وی بیان کرد: مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی و در فرهنگ انتظار مورد توجه جدی است.

امام جمعه کرج تصریح کرد: ضربات راهبردی به رژیم غاصب وارد آمده و انتفاضه جدیدی شکل گرفته به طوری که بشارت‌های خوبی است و محور مقاومت در مبارزه جدی است.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس امسال با سال‌های قبل متفاوت است و زورگویی نظامی، دروغ گویی رسانه‌ای رژیم غاصب کارایی ندارد و شعار ایران و تمام جهان آزادی قدس است.

آیت‌الله حسینی‌همدانی حضور رئیس قوه قضائیه فرصت مغتنم در روز گذشته برای استان البرز بود که مصوبات خوبی به نفع این استان داشت به طوری که وعده قطعی انتقال زندان رجایی شهر از کرج به خارج از این شهر با فراهم شدن مقدمات کار داده شد.

امام جمعه کرج به تزلزل بنیان خانواده در غرب اشاره کرد و افزود: غرب به دنبال از بین بردن خانواده است، چراکه اگر جامعه‌ای از احکام الهی فاصله بگیرد دچار مشکل می‌شود.

وی اضافه کرد: حفظ اعتدال در تمام زمینه‌ها حتی در ارتباط اعضای خانواده مهم است و باید در این زمینه توجه جدی صورت گیرد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به فرارسیدن شب‌ها و روزهای قدر که فرصت مغتنمی برای خودسازی در ماه مبارک رمضان است افزود: با الگوبرداری از سیره حضرت علی (ع) جامعه گلستان می‌شود.

وی متذکر شد: حضرت علی (ع) دستوراتی در حکمرانی داشت بطوریکه در انتخاب مدیران شایسته سالاری را مورد توجه قرار می‌داد، فقرزدایی از مسائل مهمی بود که امیر مؤمنان (ع) به آن می‌پرداخت و به فکر تأمین حداقل‌های زندگی برای افراد بود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا