شهرستان ها

غلامرضا مارکی فرمانده تیپ مردم پایه امام سجاد (ع) هرمزگان شد

بندرعباس – با حکم فرمانده کل سپاه سرهنگ پاسدار غلامرضا مارکی به عنوان فرمانده جدید تیپ مردم پایه امام سجاد علیه السلام معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام در سالروز شهادت امام زین العابدین علیه السلام در آیین تکریم و معارفه سرهنگ پاسدار غلامرضا مارکی فرمانده جدید تیپ مردم پایه سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت: امام سجاد علیه السلام پس از ماجرای عاشورا، برای بیداری مردم و رسوا کردن یزیدیان و حاکمان جبار بنی‌امیه، بهره‌برداری بسیار کرد، از هر فرصتی به افشاگری پرداخت و خاطره شورانگیز کربلا و نهضت امام حسین(ع) را زنده کرد و از آن به‌عنوان یک حربه نیرومند تبلیغاتی بر ضد رژیم‌های باطل استفاده کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان تصریح کرد: امام سجاد(ع) پس از ماجرای عاشورا، برای بیداری مردم و رسوا کردن یزیدیان و حاکمان جبار بنی‌امیه، بهره‌برداری بسیار کرد، از هر فرصتی به افشاگری پرداخت و خاطره شورانگیز کربلا و نهضت امام حسین(ع) را زنده کرد و از آن به‌عنوان یک حربه نیرومند تبلیغاتی بر ضد رژیم‌های باطل استفاده کرد.

در این مراسم از زحمات سرتیپ دوم پاسدار علی غلامی تقدیر و سرهنگ پاسدار غلامرضا مارکی به عنوان فرمانده جدید تیپ مردم پایه سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان معرفی شد.

سرهنگ مارکی جانشینی تیپ مردم پایه امام سجاد دعلیه السلام را درکارنامه خود دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا