شهرستان ها

فدراسیون ورزش‌های سه گانه طی سه سال شرایط مالی خوبی نداشت

زنجان-رئیس فدراسیون ترای‌اتلون گفت: فدراسیون ورزش‌های سه گانه در بین سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ شرایط مالی خوبی نداشت و مشکل همیشه وجود دارد و هنر تک‌تک ما حل مشکلات است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی گودرزی روز چهارشنبه در مجمع عمومی ورزش‌های سه‌گانه زنجان گفت: اگر هر استانی بتواند ۳۰ درصد از ظرفیت شهرستان‌ها را فعال کند می‌توان شاهد خارج شدن عملکردش از حالت بحرانی بود.

وی بیان داشت: اعضا باید بدانند که هیئت در چه مسیر و ریلی حرکت می‌کند و سازوکاری که اقلیم‌ها و استان‌های مختلف دارند خاص و منحصر به فرد است و اگر در مرکز در رابطه با یک مورد تصمیم گرفته و توقع اجرا در جای‌جای کشور داشته باشیم غیراصولی است.

رئیس فدراسیون ترای‌اتلون بر لزوم ضرورت حمایت مالی از رشته‌های سه گانه تاکید کرد: در بسیاری از استان‌ها صنایع پای کار نیستند و هر کدام از باشگاه‌های بدنسازی که دسترسی به امکانات ما دارند، می‌توانند مجوز رشته‌های سالنی را بگیرند که این کار اول موجب اشتغال برای مربیان رشته سه‌گانه می‌شود.

گودرزی تاکید کرد: در این وضعیت جامعه مخاطبان گسترش می‌یابد و باشگاه‌دار وقتی می‌بیند با هزینه پایین می‌تواند در لیگ و رویدادهای دیگر حضور یابد، انگیزه بیشتری پیدا می‌کند.

وی گفت: برگزاری مسابقات نخبگان به عهده فدراسیون است ولی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور وظیفه اعزام با فدراسیون نیست.

رئیس فدراسیون ترای‌اتلون، با بیان اینکه باید به ورزشکاران کمک کنیم؛ ابراز داشت: همه ما در یک جنگ اقتصادی درگیر هستیم و باید میزانی از انعطاف را داشته باشیم.

گودرزی گفت: فدراسیون ورزش‌های سه گانه در بین سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ شرایط مالی خوبی نداشت و مشکل همیشه وجود دارد و هنر تک‌تک ما حل مشکلات است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا