شهرستان ها

فراخوان شهردار تبریز برای سرمایه گذاری در تبریز

شهردار تبریز گفت: فرصت ‌های خوبی در منطقه و میان کشورهای همسایه ایجاد شده که با برنامه ریزی درست می‌توانیم سرمایه گذاران را به تبریز جذب کنیم.


به گزارش ایلنا به نقل از امور ارتباطات سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار با اشاره به اینکه ایرانیان و تبریزی‌هایی داریم که در خارج از کشور ساکن اما علاقمند هستند که در ایران و سرزمین آبا و اجدادی خویش سرمایه گذاری کنند، گفت: حتما اولویت سرمایه گذاری در شهر تبریز با آذربایجانی‌های سرار دنیاست و چنانچه در حال حاضر نیز فرصت‌های خوبی در منطقه ایجاد شده، تورم روز افزون ترکیه یا تحریم روسیه شرایط منطقه‌ای را به نحوی رقم زده که اوضاع به نفع ایران است.

وی افزود: هرچند اقناع و جذب سرمایه گذار مشکل بنظر می‌رسد، اما، ایرانی‌ها و حتی آذربایجانی‌هایی در اروپا هستند که ارتباط گیری با این افراد موثر خواهد بود، ما تلاش می‌کنیم و نتیجه هرچه باشد استقبال خواهیم کرد.

هوشیار تاکید کرد: نسبت به وضعیت کشورهای همسایه و بخصوص ترکیه بسیاری از سرمایه گذاران به سمت ایران تمایل دارند و ما وظیفه داریم این تمایل و جذب را هدفمند کنیم، اینها را باید بصورت هدفمند شناسایی و با گفت‌مان صحیح جذب کنیم.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا