شهرستان ها

فرار شاه و بی‌توجهی حامیانش به او درس عبرتی برای همه طاغوت‌ها است

نورآباد – امام جمعه نورآباد گفت: آوارگی و فلاکت شاه در ۲۶ دی ماه و تحویل گرفته نشدنش توسط غرب درس عبرتی برای کسانی است که توصیه به نوکری آمریکا کرده و فکر می‌کنند حکومت طاغوت‌ ابدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین شاکری‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نورآباد ابتدا گفت: توقیف نفتکشی که ۸ ماه قبل از کشورمان نفت دزدی کرده بود و اکنون با تغییر نام در خلیج فارس تردد می‌کرد را به نیروی دریایی ارتش تبریک می‌گویم و امیدواریم همانطور که با دزدان خارجی برخورد شد با ارز دزدان هم برخورد شود.

امام جمعه نورآباد ۲۶ دی ماه را سالروز حوادثی چون فرار شاه معدوم دانست و گفت: این آوارگی و فلاکت فرجام طاغوتی بود که ظلم و ستم پیشه کرده بود و در پایان کشورهایی که نوکری آنها را کرده بود هم تحویلش نگرفتند و درس عبرتی برای همگان شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین شاکری‌فر ۲۷ دی ماه را نیز سالروز شهادت جمعی از جوانان انقلابی دانست که ۶۸ سال پیش به عنوان فداییان اسلام در برابر طاغوت ایستاده بودند و در دفاع از حق جان خود را از دست دادند.

امام جمعه نورآباد در پایان از فضای همدلانه و خوبی که در نورآباد ایجاد شده قدردانی کرد و ضمن درخواست از مسؤولان جهت دستگیری از نیازمندان خواستار مشارکت باشکوه مردم در انتخابات مجلس آتی شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا