شهرستان ها

فرش قرمز برای حضور سرمایه گذاران گسترانیده‌ایم

استاندار فارس مطرح کرد؛

استاندار فارس با بیان اینکه فرش قرمز برای حضور سرمایه گذاران گسترانیده‌ایم گفت: مدیریت ارشد استان راه و مسیر را برای سرمایه گذاری هموار و باز کرده است.


به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه، در نخستین همایش سرمایه گذاری منطقه‌ای و شهرستانی شمال فارس در آباده افزود: به رغم اینکه هنوز زمان انجام سفر شهرستانی به آباده فرا نرسیده بود اما با توجه به اهمیت این همایش و بحث سرمایه گذاری، این همایش را بهانه قرار دادیم تا در بین شما سرمایه گذاران حاضر شوم و این پیام را به شما بدهم که آماده حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری که برای مردم رفاه و اشتغال ایجاد کند هستیم.

وی ادامه داد: استان فارس از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار ارزشمند و منحصر به فردی در زمینه های مختلف مذهبی، تاریخی و طبیعی برخوردار است و شایسته نیست در چنین استانی حتی یک فرد بیکار وجود داشته باشد یا شاهد طلاق یا تاخیر در ازدواج و فرزند آوری خانواده ها به دلیل مشکلات معیشتی ناشی از بیکاری باشیم.

ایمانیه اظهار کرد: فارس از نظر برخورداری از معادن متعدد، جایگاهی که در کشاورزی و باغداری و همچنین توانمندی ها و ظرفیت های بیشماری که در بحث سلامت و گردشگری زیارتی، طبیعی و تاریخی دارد یک فرصت بسیار ایده آل برای سرمایه گذاران است.

استاندار فارس افزود: در کنار اینها و از همه مهمتر سرمایه انسانی این استان که مردم با اصالت، سخت کوش و با همت آن است هر جای دنیا پا گذاشته‌اند توانسته‌اند تحول، تغییر و پیشرفت ایجاد کنند و حیف است چنین استانی خودش و مردمانش از این همه پتانسیل و ظرفیتی که در خود دارد محروم باشد و بهره نبرد.

ایمانیه اظهار کرد: ممکن است برخی سرمایه گذاران در روند سرمایه گذاری آنقدر با مانع برخورد کرده باشند که خاطره خوشی از آن در ذهن نداشته و از انجام سرمایه‌گذاری منصرف شده باشند.

وی گفت: الیته همچنان ممکن است در مسیر سرمایه گذاری برخی موانع و بروکراسی های اداری وجود داشته باشد که برای این منظور روزهای چهارشنبه هر هفته به شکل حضوری پذیرای سرمایه گذاران استان در شیراز هستیم و مسائل و مشکلات آنها را در استان و همچنین در سطح ملی دنبال خواهیم کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس هم گفت: سلسله همایش‌های شهرستانی و منطقه‌ای با محوریت ۹ شهرستان استان برگزار می شود.

سید مهدی خادمی افزود: این همایش‌ها به دستور استاندار فارس و در جهت تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در سال مهار تورم و رشد تولید و با همکاری و هماهنگی قرارگاه جهادی سرمایه گذاری کوثر ذیل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذار و اشتغال معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس برگزار می شود.

وی ادامه داد: امروز نخستین همایش از این سلسله همایش‌ها با حضور سرمایه گذاران شهرستان های آباده، اقلید، بوانات، سرچهان و خرم بید در شهرستان آباده برگزار ‌شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اظهار کرد: این همایش فرصتی را پدید اورد که ظرفیت ها و قابلیت‌های پنج شهرستان مذکور به سرمایه گذاران معرفی شود و از طرف مسئولان دولتی این اطمینان به همه سرمایه‌گذاران داده شود که در راستای مقررات زدایی و حذف بروکراسی اداری در کمترین زمان ممکن فضایی فراهم شود که بخش غیردولتی و خصوصی بتواند در زمینه سرمایه‌گذاری و رشد و توسعه اقتصادی و اشتغال استان بهتر از گذشته فعالیت کند.

 


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا