شهرستان ها

فرصت خدمت اندک است

فردیس- امام جمعه فردیس گفت: فرصت خدمت اندک است، بنابراین باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در با مدیران شهرداری فردیس که در دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای افزایش رفاه شهروندی در این شهر، اظهار کرد: انتظار می‌رود ارتباط دو سویه شهرداری با شهروندان در راستای تحقق مطالبات آنها بیش از پیش قابل لمس باشد.

وی با بیان اینکه تعامل میان مدیریت شهری رمز تعالی شهر است، عنوان کرد: ثبات مدیریتی را در شهرداری شاهدیم که این موضوع نشان دهنده تعامل میان شهردار و مدیران شهری است.

امام جمعه فردیس با بیان اینکه فرصت خدمت اندک است، تصریح کرد: این مهم توفیقی است که به یکایک ما داده شده است، بنابراین چه بهتر اینکه از آن به نحو احسن استفاده کنیم و به امید آفرینی در جامعه که از دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی است بپردازیم.

در ادامه این نشست، مدیران شهرداری فردیس ضمن بیان خدمات انجام شده و اقدامات مهم و اساسی شهرداری در راستای ارتقا زیرساخت‌ها و افزایش سرانه‌های خدماتی، فرهنگی آموزشی، ورزشی، فضای سبز، بهبود حمل و نقل عمومی و همچنین پروژه‌های عمرانی در حال اجرا از جمله مطالعات و اجرای کنار گذر شرقی شهر فردیس و تقاطعات غیر هم‌سطح برای روان سازی ترافیک شهری و ساماندهی امور مالی و ذیحسابی، اهتمام امام جمعه شهرستان، در ثبات مدیریت شهری فردیس را ستودند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا