شهرستان ها

فرصت دهه فجر برای پاسخ گویی به شبهات ذهنی نسل جوان استفاده شود

بوشهر- امام جمعه دیر گفت: علاوه بر برگزاری جشن‌های دهه فجر باید کار عمیق صورت گیرد و برای پاسخگویی به شبهات ذهنی نوجوانان و دانش آموزان درخصوص انقلاب کار تبیینی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیر، اظهار داشت: بزرگترین افتخار زنان و دختران این است که روز ولادت حضرت زهرا (س) به عنوان روز مادر و زن نامگذاری شده است.

امام جمعه دیر افزود: در موقعیتی که دشمنان به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌هایی مانند حجاب در جامعه هستند، زنان آگاه و بیدار ما با الگوگیری از حضرت زهرا (س) تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار نگیرند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه داشتن رویدادهای تحول ساز انقلاب، بیان کرد: راهبرد دشمن کتمان یا کمرنگ کردن ایام الله است که همگان باید نسبت به زنده نگه داشتن ایام الله تلاش کنند.

حسینی گفت: علاوه بر برگزاری جشن‌های دهه فجر باید کار عمیق صورت گیرد و برای پاسخگویی به شبهات ذهنی نوجوانان و دانش آموزان درخصوص انقلاب کار تبیینی انجام دهیم.

وی ابراز کرد: از همه ظرفیت‌های موجود برای روشنگری و تبیین در مدارس استفاده شود.

امام جمعه دیر بیان کرد: آزمون سراسری و راهیابی دانش آموزان به دانشگاه امر مبارکی آست اما در کنار تاکید بر مسائل آموزشی باید در بخش فرهنگی و پرورشی و آگاه کردن نسل جوان تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی یادآور شد: ستاد نمازجمعه دیر آماده است تا در صورت نیاز، فضای مصلا جهت برگزاری کنکور سراسری در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا