شهرستان ها

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از بیمارستان ترخیص شد

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پس از ۲ روز بستری در بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرمانشاه و کسب بهبودی لازم پس سانحه هوایی بالگرد فراجا از این مرکز درمانی ترخیص شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان رئیس پلیس استان کرمانشاه ۱۰ شهریور به همراه چهار نفر از همراهان و خدمه پرواز به صورت هوایی از مسیرهای محل تردد زائران اربعین در حال بازدید بودند که ناگهان بالگرد حامل آنها در ارتفاعات دشت بیونیج دالاهو دچار نقص فنی شده و خلبان پرواز مجبور به فرود اضطراری می‌شود.

به علت فرود اضطراری بالگرد سردار حاجیان و همراهان وی به اضافه خلبان و کمک خلبان دچار جراحت‌هایی شدند که در ادامه توسط یگان‌های امدادرسان و همکاری اهالی بومی منطقه به مراکز درمانی شهر کرمانشاه منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پس از ۲ روز بستری در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کرمانشاه و با کسب بهبودی لازم از بیمارستان مرخص شد.

سردار مهدی حاجیان در گفتگویی کوتاه اظهار کرد: به زودی در محل کار حاضر و مصمم‌تر از گذشته به عنوان خادمی صدیق در کنار مردم خواهم بود و برای امنیت، آرامش و آسایش آنها تلاش خواهم کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا