شهرستان ها

فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید نرسیده است

گرگان- فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت:  فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید نرسیده  و ما نتوانستیم از آنان در مسیر دفاع مقدس استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر پنجشنبه در همایش پیشکسوتان نیروی انسانی سپاه های استانی شمال کشور در گرگان اظهار کرد: ماموریت انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب شروع شده ولی غالباً نمی‌دانیم که در کجای آن ایستاده ایم؛ اگر شما پیشکسوتان نیایید و لیدری اجتماعی نکنید و جهاد تبیین نکنید، خناثان ورود پیدا می کنند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید نرسیده و ما نتوانستیم از آنان در مسیر دفاع مقدس استفاده کنیم.

وی ادامه داد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را مدرسه به مدرسه، نفر به نفر، دست به دست به نسل جدید برسانیم.

دبیر همایش پیشکسوتان نیروی انسانی سپاه های استانی شمال کشور هم در این جلسه گفت: وظیفه ما در زمان جنگ تشکیل ساختاری برای جنگ سخت و دفاع فیزیکی بوده و آن تجربه باید منتقل شود، به نیروی انسانی جدید سپاه چون بعد از جنگ سخت، جنگ ترکیبی و جنگ شناختی را در پیش داریم.

حسین کریمی اول افزود: ما امروز در یک جنگ شناختی با دشمن در حال مقابله هستیم و امروز وظیفه مان این است که گوش به فرمان ولایت باشیم و تا پای جان از انقلاب دفاع کنیم تا در مقابل عزیزانی که جانشان را برای انقلاب فدا کرده اند شرمنده نشویم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا