شهرستان ها

فروشندگان کالای قاچاق در اردبیل نقره داغ شدند

اردبیل- فروشندگان کالاهای قاچاق در اردبیل با محکومیت سنگین و جزای نقدی نقره داغ شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فروشندگان کالاهای قاچاق در اردبیل که اقدام به فروش کالای قاچاق خارج از ضوابط کرده بودند، به هفت میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

علی رحیمی آذر تصریح کرد: این فروشندگان به دلیل ثبت نکردن ۵۳ دستگاه ماشین لباسشویی در سامانه انبار جامع تجارت به شعبه چهار تعزیرات حکومتی معرفی شده بودند که بعد از بررسی پرونده احکام مورد نظر صادر شد.

وی گفت: شعبه چهار تعزیرات حکومتی اردبیل پس از رسیدگی به اجرای مراحل قانونی، به احراز تخلف یاد شده متهم را به پرداخت هفت میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: بازرسان سازمان صمت محموله‌ای از لوازم خانگی را از یک فروشگاه به ظن قاچاق کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اردبیل ارجاع داده بودند.

رحیمی آذر در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون سه فقره پرونده قاچاق در مورد ماشین لباسشویی عرضه شده خارج از ثبت در انبار جامع تجارت در استان اردبیل به تعزیرات ارجاع شده تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

عرضه خارج از شبکه آرد در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل به تخلف یک نانوایی در اردبیل با عنوان مجرمانه عرضه خارج از شبکه آرد اشاره کرد و ادامه داد: این نانوا نیز به پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال محکوم شد.

وی اضافه کرد: در این پرونده یک واحد صنفی برای عرضه خارج از شبکه هفت هزار و ۲۱۰ کیسه آرد در شعبه ششم بدوی شهر اردبیل به جزای نقدی محکوم شد تا عبرت دیگران شود.

رحیمی آذر بیان کرد: شعبه ششم بدوی شهر اردبیل با احضار متهم و تحقیقات لازم تخلف را محرز اعلام و فرد خاطی را به پرداخت ۲۶۱ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این گزارش را بازرسان سازمان صمت تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا