شهرستان ها

فروش فلنج جوشی اسلیپون استیل

تهران- فروش فلنج اسلیپون استنلس استیل در بخش‌های خصوصی برای تأمین مصارف صنایع مختلف صورت می‌پذیرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این دست از فلنج ها به دلیل خصوصیات و کاربردهایی که دارند در بسیاری از خطوط انتقال در صنایع استفاده می‌شود و دارای مزایایی است که در ادامه با شما در ارتباط می‌گذاریم.

فلنج اسلیپون استنلس استیل یک نوع فلنج است که مانند سایر محصولات مشابه، به فرایند نصب و اتصال لوله‌ها کمک می‌کند. اما مشخصات فنی مخصوصی دارد که آن را از سایر انواع فلنج مجزا می‌کند فلنج های واسطه‌هایی مناسب برای اتصال لوله‌ها هستند و امکان نصب قطعات دیگری مانند شیرآلات، پمپ و سایر فلنج ها را به لوله ایجاد می‌کنند. فلنج جوشی اسلیپون استیل محصولی است که ظاهری ساده دارد و بر خلاف فلنج جوشی گلودار استیل، بدون گردن و بر خلاف فلنج رزوه ای، بدون رزوه تولید می‌شود.

داخل و هم خارج آن جوشکاری انجام می‌شود و این باعث افزایش مقاومت در برابر نشت سیال می‌شود.

نصب آسان

یکی دیگر از مزایای فروش فلنج جوشی اسلیپون استیل در مقایسه با سایر فلنج های دیگر، این است که نصب آسان‌تری در لوله‌ها دارد و نیاز به گزاشتن زمان زیادی برای نصب آن نمی‌باشد. در واقع به راحتی می‌توان عمل هم مرکز کردن لوله را درون آن انجام داد زیرا لوله‌ها در درون این فلنج ها قرار می‌گیرند.

کاربرد بسیار در صنعت

وقتی قرار است که در تأسیسات از پیش ساخته نوعی فلنج را به کار ببریم، استفاده از فلنج های اسلییپون نسبت به سایرین راحت تر می‌باشد.

قابلیت ضد زنگ

فلنج جوشی اسلیپون استیل از آلیاژ فولاد ضد زنگ ساخته شده است و همین مسئله باعث می‌شود که تا بتوانیم از این محصول در موقعیت‌های با رطوبت بالا نیز استفاده کنیم.

کاربردهای فلنج جوشی اسلیپون استیل

فلنج جوشی اسلیپون استیل همان طور که به خوبی می‌دانید برای ساده سازی اتصالات در پایپینگ به کار گرفته می‌شود. انواع لوله کشی‌ها با استفاده از این ابزار ساده‌تر می‌شوند. همچنین این محصول مقاومت بیشتری را به خطوط لوله می بخشد و در بعضی مواقع نیز باعث جلوگیری از ایجاد ترک‌ها یا پیشروی آن‌ها می‌شود. فلنج جوشی اسلیپون استیل از آلیاژ فولاد ضد زنگ ساخته شده است و همین مسئله باعث می‌شود که بتوانیم از این محصول در موقعیت‌های با رطوبت بالا نیز استفاده کنیم. در حالی که فلنج های تولید شده با سایر آلیاژها، در چنین موقعیت‌هایی سریعاً پوسیده می‌شوند و کارکرد خود را از دست می‌دهند.

پیش از آنکه به سراغ بیان آخرین قیمت فروش فلنج جوشی اسلیپون استیل بروید یا پیش از آن که به خرید فلنج اسلیپون استیل فکر کنید، لازم است که کاربردهای این نوع فلنج ها را بدانید که کاربرد آن‌ها عبارتند از: در خطوط انتقال گاز و نفت، در زمان متصل کردن لوله‌ها به انواع پمپ، بهینه سازی اتصال لوله‌های رزوه ای یا بدون رزوه به انواع شیرآلات فولادی یا ولو های صنعتی، در کارخانه‌های تولید مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. فلنج اسلیپون معمولاً در خطوط آب سرد، خطوط آب اطفا حریق، خطوط هوای فشرده با فشار کم و خطوط فرآوری برای موادی مانند بخار، نفت، گاز، میعانات و … مورد استفاده قرار می‌گیرد

معایب

البته نباید فراموش کنیم که این فلنج معایبی نیز در مقایسه با فلنج گلودار استنلس استیل دارد. مثلاً، فلنج اسلیپون مقاومت کمتری در برابر تنش‌های فیزیکی در مقایسه با فلنج گلودار دارد، این فلنج یک سوم طول عمر فلنج گلودار را در شرایط آب وهوایی نا مناسب یا خستگی دارد که عدد بسیار پایینی است. مراحل و زمان جوشکاری بیشتری نسبت به فلنج گلودار جوشی دارد. ترکیب اتصالات مانند: زانو و سه راه و… با این فلنج ها معمولاً غیر ممکن می‌باشد.

زیرا این اتصالات دارای انتهای صاف بلند و مستقیمی نیستند که به طور کامل به درون فلنج وارد شوند. به همین دلیل ابتدا باید یک لوله به فلنج جوش داده شده و سپس آن را به اتصالات مورد نظر دیگر وصل نمود. در ضمن این فلنج ها در برابر انواع فشارها و ارتعاش‌ها, مقاومت کمتری دارند به همین دلیل باید از آن‌ها در خط لوله‌های کم فشار استفاده کنیم تا بتواند در برابر فشار وارد شده، مقاومت کنند.

فروش فلنج جوشی اسلیپون استیل

فروش اتصالات استیل جوشی در بازار تهران

یکی از مراکز معتبری که فروش فلنج اسلیپون استنلس استیل را انجام می‌دهد، فروشگاه لوله و اتصالات امین می‌باشد فروشگاه امین در زمینه ارائه شیرآلات،، لوله، اتصالات و محصولات مربوطه بیش از بیست سال تجربه دارد. این فروشگاه در سال ۱۳۷۵ تأسیس شد و در پروژه‌های شهرداری‌های مناطق ۱-۳-۵، بیمارستان تخصصی چشم نگاه، دانشگاه علم وصنعت، ستاد مشترک، شرکت بام آنرژی (پروژه‌های بام لند، بام زعفرانیه و غیره)،شرکت ترمو اسکان، پروژه‌های مسکن مهر ۳۶۰ واحدی و ۱۲۰۰ واحدی هشتگرد و ۱۲۰ واحدی پرند، شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری سازی نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپذیر، شرکت مانیزان، شرکت سپید ماکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت مخابرات، پادگان حضرت ابولفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابر آرمان و هپاسکو تأمین ملزومات مشارکت داشته است. اگر قصد خرید انواع اتصالات (اتصالات استیل، استیل جوشی، پلی اتیلن) فلنج، شیرآلات و یا انواع لوله را دارید می‌توانید با کارشناسان فروشگاه لوله و اتصالات امین تماس حاصل فرمائید.

آدرس: تهران – خیابان خیام شمالی – رو به روی درب شرقی پارک شهر – کوچه قورخانه – پلاک ۶۸

تلفن: ۳۳۹۰۰۸۳۲

۳۳۹۰۰۷۶۵

۳۳۹۱۳۹۰۷

۳۳۹۵۸۰۹۵

همراه: ۰۹۱۲۲۴۴۱۴۰۴ (امین یعقوبی)

۰۹۱۲۲۷۸۴۹۷۳( رامین یعقوبی)

آدرس وب سایت: http://aminpipestore.com/

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا