شهرستان ها

فریاد «مرگ بر اسراییل» در قم طنین انداز شد

قم- مردم ولایتمدار قم بار دیگر در حمایت از ملت مظلوم غزه و فلسطین راهپیمایی کردند و فریاد مرگ بر اسراییل سر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال جنایات و نسل کشی اخیر رژیم اشغالگر قدس در رفح و بخش های مرکزی نوار غزه که صدها نفر از اهالی این منطقه به خاک و خون کشیده شده و به شهادت رسیدند، مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم پس از اقامه نماز جمعه این هفته با برپایی راهپیمایی استکبار ستیز، علیه اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

نمازگزاران جمعه در ابتدای مراسم راهپیمایی و پس از پایان نماز جمعه در حرکتی نمادین با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل هم صدا با حاجیان بین الحرام عمل برائت از مشرکان را انجام دادند.

هزاران نفر از مردم قم با تجمع در میدان جانبازان، در حالی که پرچم های ایران و غزه و حزب الله لبنان در دست داشتند حرکت خود را به سمت چهاراه شهدا آغاز کردند.

در طول مسیر راهپیمایی، حاضرین با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس محکومیت های رژیم اشغالگر قدس علیه فلسطینیان را محکوم کردند.

راهپیمایان تصاویری از امام و رهبری، حاج قاسم سلیمانی و شهدای غزه به خصوص کودکان شهید را در دست داشتند.

حاضرین در این راهپیمایی از اقدام دانشجویان آزاده کشورهای مختلف جهان به خصوص دانشگاه های آمریکا که در راستای دفاع از مظلوم به میدان آمدند تقدیر و بر ادامه این مسیر تاکید کردند.

خانواده های معظم شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم نیز در این راهپیمایی همراه با اقشار مختلف مردم قم حضور داشتند.

شماری از طلاب غیر ایرانی مقیم قم نیز در این راهپیمایی حضور داشتند و علیه اقدامات جنون آمیز اسراییل جنایتکار شعار دادند.

فریاد «مرگ بر اسراییل» در <a href='https://sayeb.ir/tag/%d9%82%d9%85'>قم</a> طنین انداز شد

در پایان این راهپیمایی به دلیل فرارسیدن سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام، حسن مالکی نژاد از مداحان اهل بیت علیهم السلام به روضه خوانی پرداخت.

راهپیمایان قمی همچنین بر حضور پرشور آحاد ملت در انتخاب رییسی جمهوری انقلابی و جهادی و ادامه دهنده راه آیت الله شهید رییسی در دفاع از جبهه مقاومت و ملت فلسطین نیز تاکید کردند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا