شهرستان ها

فسادهای مالی اعتماد مردم را به نظام کم می کند

گرگان- امام جمعه گرگان گفت: فسادهایی مالی سبب کم شدن اعتماد مردم به نظام می شود و اکنون مبارزه با فساد باید در وهله اول از حالت شعار خارج و چهره عملی واقعی به خود بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند دو میراث بزرگ را در میان شما به ارث گذاشتم که اگر متوسل به این دو بشوید هیچ گاه گمراه نخواهید شد و آن قرآن و عطرت است و این حدیث را همه علما شیعه و سنی نقل کردند.

وی یادآور شد: همان گونه که امام علی می‌فرمایند کسی که برای یافتن و شناختن امام حرکتی انجام می‌دهد جز مهاجران محسوب می‌شود.

نورمفیدی در بخشی دیگر از سخنان خود، اظهار کرد: آنچه که امروز دنیا با آن مواجه است و دل همه را به درد آورده مساله غزه است.

وی یادآور شد: طبق ماده ۹۹ منشور سازمان ملل اگر صلح جهانی به خطر افتد دبیرکل سازمان ملل می‌تواند تقاضا فوری تشکیل جلسه کند و این اتفاق طی هفته گذشته رخ داد.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: در این نشست اعضای شورای سازمان ملل در خواست قطعنامه آتش بس فوری را دادند و خواستند تا تمامی راه‌های بسته شده باز شود و به مردم غزه کمک رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا تصمیم شورای امنیت سازمان ملل را وتو کرد، افزود: این تصمیم نشان می‌دهد هرچه که به نفع آمریکا نباشد رد می‌شود و قاطع نبودن شورای امنیت در مورد تصمیم خود نشان داد که نمی‌شود به مجامع بین‌المللی اعتماد کرد.

نورمفیدی همچنین در ادامه اظهار کرد: فسادها اعتماد مردم به نظام را کم می‌کند و اکنون مبارزه با فساد باید در وهله اول از حالت شعار خارج شود و چهره عملی واقعی به خود بگیرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا