شهرستان ها

فعالیت گروه‌های جهادی در محلات کرمانشاه مسجد محور باشد

کرمانشاه- سرپرست فرمانداری کرمانشاه با تقدیر از فعالیت‌های جهادی انجام گرفته در محلات حاشیه نشین کرمانشاه گفت: فعالیت گروه‌های جهادی در محلات کرمانشاه مسجد محور باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا آمویی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با گروه‌های جهادی فعال در محلات کرمانشاه که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: نگاه ما به حضور گروه‌های جهادی و مردمی در محلات کرمانشاه، مردمی سازی حاکمیت است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی با برکت بوده است، افزود: گروه‌های جهادی فعال در محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه با حضور در میان مردم، با رصد مشکلات و پیگیری رفع آنها بخشی از کار خدمت‌رسانی را انجام می‌دهند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه نگاه فرهنگی در گروه‌های جهادی و مردمی فعال در محلات در اولویت باشد، تصریح کرد: در گروه‌های جهادی نگاه به موضوعات عمرانی و زیرساختی بیشتر بوده و موضوعات فرهنگی مغفول مانده است که به‌دنبال جبران این ضعف در فعالیت‌ها هستیم.

آمویی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی مبنا بر عملکرد هوشمندانه باشد، عنوان کرد: انبوه کار مهم نیست بلکه کیفیت کار اهمیت دارد و چنانچه بتوانیم با اولویت کارهای فرهنگی در مناطق حاشیه‌نشین ورود کنیم بسیاری از آسیب‌ها در این مناطق کاهش خواهد یافت.

وی با تأکید بر محوریت مسجد در فعالیت‌های فرهنگی، بیان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته محوریت مسجد محور بود و باید تمامی فعالیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌نشین شهر کرمانشاه با محوریت مساجد اجرا شود.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه بازدیدهای مستمر از محلات مختلف انجام خواهد شد، گفت: فرمانداری در کنار گروه‌های جهادی خواهد بود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا