شهرستان ها

فعالیت ۲۰۷ دستگاه اتوبوس درون شهری تا پایان سال‌جاری در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه با اشاره به افزوده شدن ۱۰۷ دستگاه اتوبوس جدید درون شهری از فعالیت ۲۰۷ دستگاه اتوبوس درون شهری تا پایان سال‌جاری در کرمانشاه خبر داد.

محمد مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نوسازی ناوگان اتوبوسی کرمانشاه، اظهار کرد: به دلیل فرسودگی ناوگان اتوبوس برای جابه‌جایی مسافران درون شهری اقداماتی به منظور نوسازی و در اختیار گذاشتن اتوبوس‌های مجهز انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه برنامه نوسازی ناوگان اتوبوس شهری کرمانشاه چندین ماه است که دنبال می‌شود، افزود: برای ورود ۱۰۷ دستگاه اتوبوس جدید به خط درون شهری قراردادهای لازم منعقد شده و با توجه به تعهدات داده شده از سوی شرکت‌های خودرو سازی تا پایان سال‌جاری تعداد اتوبوس‌های خریداری شده وارد ناوگان اتوبوسرانی درون شهری کرمانشاه می‌شود.

مدیر سازمان حمل و نقل مسافر شهری کرمانشاه با تاکید بر واریز هزینه خرید ۱۰۷ اتوبوس جدید، تصریح کرد: اگرچه برخی از این دستگاه‌های موجود در خطوط مسافربری درون شهری به لحاظ تجهیزات گرمایشی مشکلی نداشتند اما این اقدام به طور جدی دنبال شده و تاکنون هفت دستگاه تحویل داده شده‌است که در مرحله شماره گذاری هستند.

احمدی با تاکید بر ورود تدریجی دستگاه‌های اتوبوس جدید در ناوگان شهری، خاطرنشان کرد: طبق بررسی و برآوردهای انجام شده در حال حاضر ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان مسافربری درون شهری وجود دارد که با ۱۰۷ دستگاه اتوبوس خریداری شده این تعداد افزایش یافته و به ۲۰۷ دستگاه خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به به کارگیری اتوبوس‌های جدید درون شهری در مناطق و شهرک‌های حاشیه کرمانشاه، بیان کرد: با ورود اتوبوس‌های جدید تمامی شهرک‌های حاشیه در کرمانشاه به منظور ارائه خدمات به طور کامل وارد ناوگان اتوبوس درون شهری خواهند شد.

مدیر سازمان حمل و نقل مسافر شهری کرمانشاه متذکر شد: مدت زمان توقف هر دستگاه اتوبوس در جایگاه‌های مخصوص خود برای جابه‌جایی مسافران حداکثر ۱۵ دقیقه است که از همشهریان درخواست می‌شود در ساعت و زمان مشخص شده در جایگاه‌های اتوبوس حاضر شوند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا