شهرستان ها

فعالیت ۳۰ واحد دانش بنیان در شهرستان رزن

همدان- فرماندار شهرستان رزن با بیان اینکه طی سال گذشته این شهرستان دارای ۱۷ واحد دانش بنیان با ۳۷ میلیارد تومان فروش بود، گفت: امسال ۱۳ واحد دیگر به این مجموعه اضافه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر غفاری‌آثار شنبه در جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان شهرستان رزن عنوان کرد: شهرستان رزن، هم اکنون در هشت حوزه مختلف در سطح استان دارای رتبه اول است که با توانمندی، خلاقیت و همراهی و جذب و علاقمندی که در شهرستان وجود دارد، باید در حوزه دانش بنیان‌ها نیز در رتبه اول قرار بگیریم.

وی در این زمینه از رتبه نخست شهرستان رزن در زمینه آمارهای اشتغال ثبت شده در سامانه رصد سخن گفت و افزود: شهرستان رزن در حوزه اشتغال و جذب سهمیه اشتغال در حال حاضر رتبه اول استان را در سطح شهرستان ها برخوردار است.

فرماندار شهرستان رزن در ادامه صحبت های خود سهمیه اشتغال امسال شهرستان را برابر یک هزار و ۳۵۵ نفر اعلام کرد و گفت: در سامانه رصد، شهرستان رزن نسبت به تحقق واقعیات ۹۹ درصد بوده و ۱۰۶ درصد سهمیه اشتغال شهرستان جذب شده است.

غفاری آثار با اشاره به اینکه طی سال گذشته شهرستان رزن دارای ۱۷ واحد دانش بنیان با ۳۷ میلیارد تومان فروش بود که این میزان در سال جاری دوبرابر شده است، اضافه کرد: طی سال جاری، بالغ بر ۱۳ واحد دانش بنیان نیز به این مجموعه ها اضافه شده و واحدهای دانش بنیان شهرستان ۲۴۰ اشتغال ایجاد کرده‌اند.

گفتنی است؛ آیین اختتامیه رویداد پارک شهرستان رزن روز دوشنبه دهم بهمن ماه در سطح شهرستان برگزار می شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا