شهرستان ها

فعالیت ۵۶ مجمع خیرین سلامت در کشور

مشهد- دبیر مجمع خیرین سلامت کشور گفت: در حال حاضر ۵۶ مجمع خیرین سلامت در سراسر کشور داریم که بیش از ۵۰ مورد آن توسط زنان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری صبح پنجشنبه در دومین همایش ملی تجلیل از خیرین سلامت در مشهد اظهار کرد: خیرین سلامت بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان از سال ۸۸ تاکنون کمک کرده‌اند. این رقم فقط مختص به مجمع خیرین سلامت کشور است و ما سازمان‌های مردن نهاد بسیاری در این زمینه داریم.

دبیر مجمع خیرین سلامت کشور ادامه داد: مجمع خیرین سلامت کشور نه فقط کارهای فیزیکی، بلکه خیلی از کارهای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را به خصوص در خراسان رضوی و مشهد به سرانجام می‌رساند. در حال حاضر ۵۶ مجمع خیرین سلامت در سراسر کشور داریم که بیش از ۵۰ مورد آن توسط مشارکت زنان ایجاد شده و بسیار فعال هستند که می‌توان گفت یکی از پررنگ‌ترین و فعال‌ترین نقش زنان در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت هیچ کاری را بدون هماهنگی دانشگاه‌ها انجام نمی‌دهد و براساس نیاز آنها کار می‌کند گفت: در سال‌های گذشته مشکلی که داشتیم این بود که خیران با هماهنگی دولت کارهایی انجام می‌دادند و عملاً به خاطر مشکلات مالی دولت‌ها خیلی از پروژه‌ها به سرانجام نرسید. به همین خاطر در سه سال گذشته از خیرین خواستیم با توجه به منابع مالی خودشان پروژه را تعریف کنند و صفر تا ۱۰۰ آن را بر این اساس بسازند تا به خاطر مشکلات مالی دولت کار متوقف نشود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا