شهرستان ها

فلسطین قبله اول مسلمانان و مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است

بجنورد_ امام جمعه بجنورد گفت: امامین انقلاب قبله اول مسلمانان را به عنوان مهم‌ترین و اولین مسئله جهان اسلام قلمداد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: دهه آخر ماه مبارک است و فرصت کوتاهی باقی مانده لذا باید نهایت استفاده را از این روزهای باقی مانده کرد.

امام جمعه بجنورد گفت: خداوند در این ماه فرصت تضرع، گریه و صحبت کردن در محضر خود را به انسان ارزانی داشته و ثواب دعا و استغفار را بیش از دیگر مواقع قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس یک حرکت سیاسی و دینی است و ارزش بسیار بالایی دارد، افزود: امامین انقلاب فلسطین، قبله اولین مسلمین را به عنوان مسئله اول جهان اسلام قلمداد کرده‌اند.

حجت‌الاسلام نوری گفت: عده‌ای صهیونیست با حمایت استکبار جهانی به ویژه انگلیس خبیث، کشوری را غصب کرده و سازمان ملل نیز نماینده فلسطین را حذف کرده و می‌خواستند نام فلسطین را از مجامع جهانی محو کنند.

امام جمعه بجنورد بیان داشت: اما امام خمینی آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس اعلام کرد نه روز فلسطین زیرا این روز، متعلق به تمام مسلمین جهان است.

وی با تشکر از مردم جهت حضور در راهپیمایی روز قدس، گفت: برخلاف نقشه‌های دشمن امروز صدای مظلومیت مردم فلسطین به گوش تمام مسلمانان جهان رسیده و این روز زنده است.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به اتفاقات اخیر در اسرائیل ادامه داد: به زودی شاهد روزی خواهیم بود که هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی از هم پاشیده می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا