شهرستان ها

فیلمسازان ۱۳ شهر در اردبیل اردو زدند

اردبیل – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: فیلمسازان و هنرجویان ۱۳ شهر کشور اردوی فیلمسازی خود را به هم انجمن سینمای جوان در اردبیل آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله بحرالعلومی شامگاه جمعه در آئین افتتاح سومین اردوی فیلمسازی انجمن سینمای جوان ایران – استان اردبیل اظهار کرد: این اردو با مشارکت دستگاه‌های مختلف از امروز آغاز شد و تا ۱۷ دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره سه فیلمساز مطرح ملی و ۱۵ فیلمساز برگزیده به همراه ساخت سه فیلم کوتاه مشارکت کرده تا شاهد تولید آثار ارزنده در قالب ژانرهای کمدی، پلیسی، معمایی و ملودرام باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: در این اردوی یک هفته‌ای فیلمسازان و هنرجویان شعار از ایده تا عمل را شکل داده و براساس سناریو و طرح اولیه تولید فیلم کوتاه را انجام می‌دهند.

بحرالعلومی ادامه داد: در این یک هفته گروه‌ها و اکیپ‌های فیلمساز با همراهی اساتید برجسته سه فیلم تولید کرده و در آئین اختتامیه از آن رونمایی می‌شود.

وی بیان کرد: بعد از بوشهر و همدان استان اردبیل میزبان سومین رویداد در این حوزه است تا شاهد حمایت از هنرمندان و تولید آثار فاخر باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا با همراهی هنرمندان و اساتید برجسته فیلم‌های قابل قبولی تولید و اکران شود.

بحرالعلومی گفت: در برگزاری این رویداد مسئولان استانی یاریگر انجمن سینمای جوان بودند تا یک رویداد ارزشمند و به یاد ماندنی را شاهد باشیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا