شهرستان ها

فیلم کوتاه «خانه اکبر» راهی کلیبر شد

اردبیل- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل گفت: فیلم کوتاه «خانه اکبر» تولید کانون فرهنگی الهادی به مرحله داوری فیلم کلیبر راه یافت.

مصطفی آمون در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فیلم کوتاه «خانه اکبر» به کارگردانی رضا جمالی و تولید شده در کانون فرهنگی، هنری الهادی به مرحله داوری جشنواره فیلم روستایی و عشایری کلیبر راه یافت.

وی تصریح کرد: این اثر در سال ۱۴۰۱ به همت کانون فرهنگی، هنری الهادی تولید شد و تاکنون در جشنواره‌های مختلف موفق به دریافت جایزه شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل گفت: سومین جشنواره سراسری فیلم روستایی و عشایری کلیبر از ۱۱ الی ۱۴ مهرماه ۱۴۰۲ در شهرستان کلیبر برگزار می‌شود و برگزیدگان نهایی نیز معرفی خواهند شد.

آمون افزود: این جشنواره در سه بخش مسابقه، جنبی و مهمان با هدف تبیین و ترویج فرهنگ، سنن و آداب و رسوم بومی روستاییان و عشایر منطقه، نقش روستاییان و عشایر در تبیین و ترویج ارزش‌های اسلامی و اخلاقی، نقش روستاییان و عشایر در تبیین و ترویج عفاف و حجاب، نقش روستاییان و عشایر در دفاع مقدس، نقش آئین‌ها و رسوم بومی روستایی و عشایر در زندگی امروزه آنها، تبیین نقش و جایگاه روستاییان و عشایر در رشد تولید، اشتغال و خودکفایی کشور، تبیین نقش و جایگاه روستاییان و عشایر در جذب گردشگر، سبک زندگی، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت در خانواده روستایی و عشایر، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه روستایی و عشایر برگزار شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا