شهرستان ها

قطب بندی و نظام حکمرانی بر دنیا در حال تغییر است

قزوین- روایتگر دفاع مقدس گفت: امروز قطب بندی و نظام حکمرانی بر دنیا در حال تغییر است و دشمن با درک این تغییرات و نقش آفرینی ایران به دنبال تغییر جایگاه ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین یکتا ظهر جمعه در در جمع بسیجیان و فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین اظهار کرد: امریکایی‌ها از ابتدا دنبال یک جهان تک قطبی بودند و حذف اتحاد جماهیر شوروری در همین راستا بود.

وی افزود: با وقوع ۲۲ بهمن و انقلاب اسلامی آمریکا به خوبی شکل گیری یک قطب دیگر را در جهان احساس کرد و در برابر آن دست به هرکاری زد.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب تمام تلاش خود را برای تغییر ریل انقلاب انجام دادند، ادامه داد: از حضور بنی صدر گرفته تا جدایی طلب‌ها با هدف تغییر ریل انقلاب بود.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس که در ظاهر نقمت بود اما در باطن به قول امام خمینی (ره) زمینه ارتقا ملت ایران و انقلاب شد و به یک نعمت تبدیل شد.

وی تاکید کرد: بعد از آن می‌بینیم که کسی مثل شهید سلیمانی انقلاب اسلامی را از پشت دیوارهای بصره به پشت دیوارهای بیت المقدس رساند.

یکتا با بیان اینکه دشمنان انقلاب بعد از دفاع مقدس سرمایه گذاری‌های بیشتری کرده و در کنار یکدیگر قرار گرفتند، اضافه کرد: تلاش برای تعطیلی امور تربیتی در مدارس، تضعیف مسجد و سپاه و سازندگی و… از جمله اقداماتی است که تفکر لیبراال و نفوذی در این کشور انجام داد تا ریل انقلاب در این کشور تغییر کند.

وی با بیان اینکه محصول سرمایه گذاری دشمن در ۷۸ و ۸۸ خود را نشان داد اما به نتیجه نرسیده و با شکست روبرو شدند، ادامه داد: راهیان نور یکی از عملیاتی‌هایی بود که باعث شد فضای جامعه متحول شود و خیلی از تلاش‌های دشمن در آن زمان با شکست روبرو شود.

رئیس جمعیت امام رضایی‌ها تصریح کرد: از ۸۸ سرمایه گذاری ها بیشتر شد و فضای مجازی بستری شد تا نوجوان امروز در معرض هویت بخشی، لذت و درآمد از این فضا قرار بگیرد و عملاً دشمن با استفاده از این بستر در ضمیر ناخودآگاه این نسل نفوذ کرد.

وی با بیان اینکه دشمن در سایه تضعیف مبانی فکری در این نسل نفوذ کرد تاکید کرد: با نشستن در ضمیر ناخودآگاه نسل نوجوان او را خودآگاهانه به میدان و کف خیابان کشاند.

یکتا بیان کرد: امروز قطب بندی و نظام حکمرانی بر دنیا در حال تغییر است و دشمن با درک این تغییرات و نقش آفرینی ایران به دنبال تغییر جایگاه ایران است.

وی اضافه کرد: دشمن می‌داند در حکمرانی مالی و گفتمانی دنیا باید نقش ایران دیده شود و طبیعتاً باید چهره‌ای تضعیف شده از ایران به نمایش گذاشته شود تا این نقش دیده شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا