شهرستان ها

قلب ملت ایران برای غزه تپید/ریشه کنی دژخیمان صیهونیست

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از حمایت و دفاع پرشور ملت از مردم فلسطین گفت: قلب مردم ایران برای غزه تپید و چشمشان برای این مظلومیت گریست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوا زیستی و تقوا دوستی سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی را تبریک و تهنیت گفت.

وی با اشاره به فرمایش پیامبر گرامی اسلام مبنی بر کمک به مسلمان گفت: امروز همه دنیا ندای کمک‌خواهی مردم مظلوم غزه را می‌شنوند و همه ما وظیفه داریم به کمک مظلومان و ستمدیدگان بشنویم و همه دنیای اسلام باید ظالمان را محکوم و از مظلومان دفاع کند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تقدیر از مردم ایران و مازندران برای برپایی پرشور راهپیمایی‌ها و تجمعات ضد صهیونیستی گفت: مردم پرشور به تجمعات پیوستند و اعلام حمایت کردند و قلب ایران برای غزه تپید و چشم ایران به یاد غزه گریست و مردم سنگ تمام گذاشتند.

آیت الله لائینی با بیانی که قدس قدمگاه پیامبر گرامی اسلام در شب و سفر معراج است، گفت: قدس مایه حیات و جهاد و مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه مؤمنان باید به کمک همدیگر بشتابند، تاکید کرد: شاه ملعون و دولتمردان رژیم پهلوی نوکر اسرائیل بودند و به برکت انقلاب اسلامی چنین شجره خبیثه ریشه کن شده است و و امروز کسانی که دنبال سلطنت طلبی و جریان‌های ارتجاع هستند در جنایت‌های رژیم غاصب و خون آشام اسرائیل شریک هستند.

امام جمعه ساری آمدن بایدن به سرزمین اشغالی فلسطین را نشان دهنده حمایت آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: دژخیمان صهیونیست بداند خداوند جای حق نشسته و آه مظلومان غزه حکومت ظالمانه آنان را به زودی ریشه کن خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات دولت در بیمه رایگان ۵ دهک از افراد جامعه آن را دستاوردی مهم برشمرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا