شهرستان ها

قهرمانان وزنه بردار مدالهای درخشانی برای کشور کسب کردند

اراک – رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: کارنامه رشته وزنه برداری در کشور درخشان است و این رشته ورزشی جزو پرمدال های  المپیک و آسیایی بوده که باید مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد انوشیروانی ظهر یکشنبه در نشست مجمع انتخاباتی رئیس هیأت وزنه‌برداری استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: تقویت و ارتقای کسب افتخارات در رشته وزنه برداری هدفگذاری شده و با این روند امید است این رشته تا یک سال و نیم آتی به جایگاه مطلوب خود برسد.

وی بیان کرد: مشکلات در رشته وزنه‌برداری زیاد است اما مسئولان فدراسیون در راستای رفع آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: هیأت‌های وزنه‌برداری استان‌ها، بال‌های حمایت از فدراسیون هستند که انتظار است تعامل و هم افزایی در این هیأت‌ها افزایش یابد.

انوشیروانی افزود: کارنامه وزنه‌برداری در کشور درخشان است و جزو پرمدال‌های المپیک و آسیایی است که این مهم این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد که خرید تجهیزات برون‌مرزی وزنه‌برداری در دستور کار است.

وی تاکید کرد: نسل‌سازی، وزنه‌برداری را به جایگاه واقعی خود می‌رساند و این مهم در کشور آغاز شده است.

انوشیروانی گفت: برای تقویت رشته وزنه‌برداری استان مرکزی، باید فضایی ویژه در این راستا ایجاد شود و حمایت‌های لازم در این راستا صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم در این مجمع گفت: امید است با انتخاب مجمع وزنه‌برداری و بهره گیری از ظرفیت‌های استان مرکزی، این هیأت به روزهای اوج خود بازگردد.

مسعود پیرایش با بیان اینکه استان مرکزی ظرفیت‌های مناسبی برای برگزاری مسابقات ملی دارد، افزود: استعدادیابی و پرورش قهرمانی رشته وزنه برداری در این استان مدنظر ویژه قرار گیرد.

در این مجمع، نادر امیری با کسب ۱۸ رأی موافق از ۱۸ رأی مأخوذه به مدت چهار سال برای ریاست هیأت وزنه‌برداری استان مرکزی انتخاب شد.

همچنین در این مجمع، کتایون سلیمانی‌منش به عنوان نایب رئیس، اسماعیل بادکوبه خزانه‌دار، جواد سوخته‌دل کارشناس خبره، وحید کریمی و بهنام مظلوم‌علی به عنوان اعضای هیأت رئیسه و مجید عباسی به عنوان بازرس انتخاب شدند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا