شهرستان ها

قیمت رب در بازار مشهد افزایش یافت

مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهادکشاورزی مشهد گفت: پاره‌ای عوامل به گرانی قیمت تمام شده رب گوجه فرنگی دامن زده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امین عظیمی زاده اظهار کرد: پاره‌ای عوامل به گرانی قیمت تمام شده رب گوجه فرنگی دامن زده است، از جمله گران شدن قوطی‌ها و ورق‌های فولادی که در حال حاضر هر قوطی حدود ۴ هزارو ۵۰۰ تا ۴ هزارو ۶۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهادکشاورزی مشهد افزود: نامه‌ای از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت و در آن قید شده است که واحدهای صنعتی از اواخر اردیبهشت امسال موظف بوده اند قیمت اجناس خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند و بعد از این تاریخ، نیز بر اساس مدارکی که ثبت سامانه کنند، اسنادشان پذیرفته شده و تأیید نهایی گرفته می‌شود.

مردم از طریق سامانه ۱۲۴ همه قیمت‌های تأیید شده را مشاهده کنند

در ادامه علی اکبر نصری سرآسیا، رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد نیز اظهار کرد: بسیاری از برندهای شناخته شده تولیدکننده رب گوجه فرنگی در کشور، قیمت ۴۵ هزار تومان را در سامانه مذکور ثبت کرده اند که تأیید شده و مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ همه قیمت‌های تأیید شده را مشاهده کنند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: پاره‌ای عوامل به گرانی قیمت تمام شده رب گوجه فرنگی دامن زده است، از جمله گران شدن قوطی‌ها و ورق‌های فولادی که در حال حاضر هر قوطی حدود ۴ هزارو ۵۰۰ تا ۴ هزارو ۶۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا