شهرستان ها

قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه در ارومیه ۹۰ هزار تومان

رئیس اتحادیه قنادان ارومیه قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه برای ماه رمضان امسال در ارومیه را ۹۰ هزار تومان اعلام کرد.


علی نوجوان  در گفت و گو باخبرنگار ایلنا، با اشاره به تعیین نرخ زولبیا و بامیه برای ماه رمضان امسال در ارومیه گفت: قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه در ارومیه  ۹۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

رئیس اتحادیه قنادان ارومیه با تاکید بر اینکه قیمت زولبیا و بامیه در ارومیه  نسبت به برخی شهرهای بزرگ دیگر پایین‌تر تعیین شده، خاطرنشان کرد: در برخی شهرها قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک برای امسال ۱۲۰ هزار تومان اعلام شده است.

نوجوان از تشدید نظارت بر قنادی‌ها و کارگاه‌های پخت شیرینی خبر داد و گفت: این نظارت ها از  اسفند ماه گذشته و برای ایام شب عید آغاز شد و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: از مردم هم تقاضا داریم زولبیا و بامیه را از حدود ۴۰۰  قنادی مجازی که داریم، خریداری کنند.

به گزارش ایلنا، بیشتر قنادان شهر ارومیه معتقدند با توجه به افزایش قیمت روغن،شکر و زعفران قیمت گذاری امسال  زولبیا و بامیه در ارومیه منصفانه نبوده و تولید کنندگان این محصول برای جبران کسری در آمد خود اقدام به پخت کمتر این محصول کرده و همین مسئله راه را برای سودجویان فراهم آورده که با جنس نامرغوب اقدام به پخت زولبیا و بامیه کرده و به جای زعفران از رنگ های خوراکی برای تهیه این محصول استفاده می کنند و سلامت مردم را به خط. می اندازند.

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا