شهرستان ها

لازمه صدور انقلاب تربیت جوانان در تراز مکتب اسلامی است

بیرجند- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) گفت: لازمه صدور انقلاب تربیت جوانانی در تراز مکتب انقلاب اسلامی در بدنه سپاه، بسیج و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین کمالی، امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با فرماندهان و کارکنان سپاه انصارالرضا (ع) به مناسبت روز عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر ساله در این ایام به مناسبت شهادت علامه متفکر و فیلسوف نامدار، علامه شهید آیت الله مطهری مناسبتی تحت عنوان حکمت مطهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه همچنان که در صدر انقلاب اسلامی نهله های فکری و انحرافی و الحادی به جان انقلاب افتاده بودند امروز به مراتب بیشتر نیاز به افکار شهید مطهری‌ها و مباحث بصیرت افزایی برای رهایی از این انحرافات وجود دارد، بیان داشت: امروز اگر شهید مطهری در بین ما بود مبانی اندیشه‌ای مکاتبی همانند فلورالیسم و سکولاریسم که افت جان انسان‌ها شده را برای مردم بیان می‌کردند که سر در کدام آبشخور دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) افزود: در دهه‌های قبل در جریانی تحت عنوان دولت دوم خرداد رسماً از مکاتب تساهل و تسامح سخن به میان آمده است، اضافه کرد: دشمن تله‌های گفتمانی درست می‌کرد تا که جوانان و نخبگان را گرفتار و یک نوع استثمار فکری ایجاد کنند که هنر شهید مطهری شناخت این جریان‌های باطل و آشکارسازی و معرفی آنها به مردم بوده است.

کمالی با اشاره به اینکه این دور هم نشستن‌ها، فرصتی برای بازبینی منشور سربازی در اردوگاه حسینی است، گفت: این منشور سربازی در واقع همان منظومه فکری شهید مطهری است.

وی ادامه داد: بر اساس منظومه فکری امامین انقلاب بر این باور هستیم که راه نجات ما این بوده که با عینک اهل بیت و ولایت حرکت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) به این فرمایش امام (ره) مبنی بر اینکه “باید هسته‌های مقاومت را در سراسر عالم ثابت و انقلاب را به جهان صادر کنیم” اشاره داشت و یادآور شد: لازمه صدور انقلاب تربیت جوانانی در تراز مکتب انقلاب اسلامی در بدنه سپاه، بسیج و انقلاب است.

کمالی به توسعه انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان برای کمک به آزادی خواهان اشاره داشت و بیان کرد: امروز آمریکای لاتین حیاط خلوت ما شده است.

وی متذکر شد: امروز می‌بینیم همچنان که امام فرمودند انقلاب ما انفجار نور است این نور تمام عالم را بیدار می‌کند و پرچم دار این حرکت، انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه باید تله‌ها و موانع را در این مسیر ببینیم و از آنها عبور کنیم، تصریح کرد: راه اصلی و عزت ما در بدنه سپاه و بسیج، معنویت افزیی است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا