شهرستان ها

لایحه «نرخ پیشنهادی سرویس مدارس» در اهواز به تصویب رسید

اهواز- نایب رئیس شورای کلان‌شهر اهواز از تصویب لایحه نرخ پیشنهادی سرویس مدارس در این شهرستان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله زارع زاده صبح امروز چهارشنبه در یک‌صد و هفدهمین جلسه صحن علنی شورای کلان‌شهر اهواز اظهار کرد: این جلسه با پنج دستور کار مشخص آغاز شد؛ ابتدا مراسم تحلیف «یونس اسفندیاری» عضو علی‌البدل شورای کلان‌شهر اهواز برگزار شد و از امروز به‌صورت رسمی به عضویت شورای شهر اهواز درآمد.

وی، ۲ مورد دیگر را ایراد فرمانداری به مصوبات شورای کلان‌شهر اهواز اعلام کرد و افزود: در هر ۲ مورد پس از استماع نظرات و دیدگاه کارشناسی مشاوران حوزه تخصصی در ارتباط با این موضوعات با اکثریت رأی حاضران، رأی بر تصویب این ۲ مصوبه صادر شد.

نایب رئیس شورای کلان‌شهر اهواز بیان کرد: لایحه نرخ پیشنهادی سرویس مدارس در شهرستان اهواز در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ پس از طرح موضوع در جلسات کمیسیون تخصصی حمل‌ونقل و ترافیک در روز جاری مطرح شد که پس از تبادل‌نظر و استماع نظرات موافق و مخالفت در نهایت این لایحه با نظر اکثریت حاضران به تصویب رسید.

زارع زاده در ادامه انتخابات اعضای جایگزین در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی کلان‌شهر اهواز را موضوع دیگر جلسه مطرح و تصریح کرد: با نظر مساعد و تصویب اعضای حاضر در شورای کلان‌شهر اهواز، «عبدالزهرا سنواتی» در ۲ کمیسیون حقوقی و املاک و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، «یونس اسفندیاری نژاد» در پنج کمیسیون برنامه و بودجه، فرهنگی و اجتماعی، حمل‌ونقل و ترافیک، اقتصادی سرمایه‌گذاری و خدمات شهری به عضویت درآمدند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا