شهرستان ها

لایروبی و بازگشایی جاده‌های استان سمنان/ راهداری در آماده باش است

سمنان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به شرایط جوی روزهای گذشته و وقوع سیلاب در جاده‌های استان، گفت: تمام محورها لایروبی و بازگشایی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی صبح آدینه در جمع خبرنگاران به میزبانی راهداری سمنان با اشاره به شرایط جوی روزهای گذشته و بارش شدید باران و جاری شدن سیل، امکانات و تجهیزات راهداری حوزه استحفاظی این اداره کل با آمادگی کامل در راهدارخانه‌ها و نقاط مستعد سیل مستقر و هم‌زمان با بارش نزولات جوی عملیات راهداری در تمام محورهای مواصلاتی استان علی‌الخصوص محور گرمسار آرادان و بالعکس همزمان با جاری شدن سیل انجام شد.

وی با بیان اینکه در حوزه شهرستان گرمسار ۵۰ نفر از نیروهای راهداری استان با بهره‌گیری از تمامی تجهیزات و امکانات عملیات لایروبی و بازگشایی مسیرهایی که گرفتار سیل شده بودند را بر عهده داشتند، افزود: با اعلام هشدار سطح قرمز مدیریت بحران استان مبنی بر ورود و تقویت سامانه بارشی، تمامی راهداران در سطح محورهای استان نیز در حالت آماده باش قرار داشتند.

مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به بارش‌های اخیر و جاری شدن سیل در طول محورهای استان، افزود: نیروهای راهداری با استفاده از ماشین آلات و در قالب گروه‌های مختلف به منظور مقابله با بحران‌های احتمالی در تمامی محورهای استان مستقر و عملیات پاکسازی پس از سیل در محورها در حال انجام است‌.

منصور کیایی با بیان اینکه مردم می‌توانند با برقراری تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند، ابراز کرد: با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و کاهش تصادفات خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هم‌وطنان مسافر انجام می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا