شهرستان ها

لرستان به‌وقت انتخابات ریاست‌جمهوری/ «مشارکت» کلیدواژه سرنوشت‌ساز

خرم‌آباد- مردم لرستان با کلیدواژه «مشارکت»، خود را برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری آماده می‌کنند؛ مسئولان نیز خبر از تدارک هزار و ۶۳۷ شعبه اخذ رأی برای این حضور می‌دهند.

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ۸ تیرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد، با اعلام اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان کار تبلیغات انتخاباتی کاندیداها، ارائه برنامه‌های آنها در صداوسیما، معرفی رؤسای ستادها، افتتاح ستادهای انتخاباتی و… در استان‌های مختلف کشور از جمله لرستان آغاز شده است.

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح این روزها به کلیدواژه‌های سرنوشت‌ساز انتخابات تبدیل‌شده است، مسئولان لرستان از تدارک زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه می‌گویند و مردم نیز خود را آماده حضوری پرشور و حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری می‌کنند.

معرفی رؤسای ستادهای کاندیداها در لرستان

کاندیداها در استان‌های مختلف کشور رؤسای ستادهای مردمی، راهبری، مرکزی و… خود را با دادن احکام جداگانه معرفی کرده‌اند، در لرستان با حکم دبیر ستادهای مردمی «محمدباقر قالیباف»، «عزت اله بهاروند» به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی و مردمی این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان معرفی شد.

همچنین با حکم «علی نیکزاد» رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، «سید لطف‌الله حیات الغیب» و «ناصر سپهوند» به‌عنوان اعضای شورای راهبری ستاد استان لرستان معرفی شدند.

طی حکمی از سوی ستاد انتخاباتی «سعید جلیلی»، «غلامرضا عسگریان» به‌عنوان مسئول ستاد انتخاباتی این کاندیدای ریاست‌جمهوری در لرستان معرفی شد.

همچنین «حمیدرضا حنان» از سوی ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» به‌عنوان مسئول ستاد انتخاباتی این کاندیدای ریاست‌جمهوری در لرستان معرفی شد.

«بهزاد مؤمنی مقدم» نیز از سوی «مصطفی مولوی» رئیس ستاد مردمی «مسعود پزشکیان»، به‌عنوان رئیس ستاد مردمی این کاندیدای ریاست‌جمهوری در لرستان معرفی شد.

احکام دیگری از سوی کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان صادر شده است.

رئیس‌جمهور آینده باید در کف میدان باشد

یک شهروند خرم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور اصلح، اظهار داشت: کسی که می‌خواهد در مسند ریاست‌جمهوری قرار گیرد باید صادق باشد.

لرستان به‌وقت انتخابات ریاست‌جمهوری/ «مشارکت» کلیدواژه سرنوشت‌ساز

وی ادامه داد: همچنین یک رئیس‌جمهور اصلح باید برای چهار سال آینده کشور چشم‌انداز و برنامه داشته باشد و دنباله‌رو آرمان‌های امام، مقام معظم رهبری و شهدا باشد.

یک کارمند خرم‌آبادی نیز دراین‌رابطه، اظهار داشت: ما می‌خواهیم کسی رئیس‌جمهور آینده کشور شود که ادامه‌دهنده راه و منش شهید جمهور «آیت‌الله رئیسی» باشد.

وی عنوان کرد: رئیس‌جمهور آینده کشور باید در کف میدان و عمل و مردم‌دار باشد.

شهروند دیگر خرم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رئیس‌جمهور آینده باید مردمی‌بودن خود را با عملکردش و حضور در بین مردم به اثبات برساند.

وی تأکید کرد: رئیس‌جمهور آینده باید دغدغه‌مند رفع مشکلات روز مردم باشد.

رئیس‌جمهور باید بتواند به قول‌ها و وعده‌های خود عمل کند

یک روحانی خرم‌آبادی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تشریح ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور اصلح، اظهار داشت: ویژگی رئیس‌جمهور آینده باید مردم‌داری و مدیریت باشد.

لرستان به‌وقت انتخابات ریاست‌جمهوری/ «مشارکت» کلیدواژه سرنوشت‌ساز

یک شهروند خانم خرم‌آبادی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رئیس‌جمهور آینده باید مردم‌دار، متدین و دارای شاخصه‌های یک مدیر در تراز انقلاب باشد.

وی با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور آینده باید برای مردم کار کند و به فکر مردم و جوانان باشد، گفت: همچنین یک رئیس‌جمهور اصلح باید دارای مشاورهای متخصص و پای کاری باشد.

این شهروند خانم خرم‌آباد، تأکید کرد: همچنین رئیس‌جمهور آینده باید به قول‌ها و وعده‌های انتخاباتی خود بتواند عمل کند.

نسبت به سرنوشت کشورمان تعصب و غیرت داریم

یک کارمند خرم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره و تأکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: قطعاً من برای تعیین سرنوشت خودم، اعضای خانواده خودم و در نهایت کشورم، در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت خواهم کرد.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه داریم که در سرنوشت خودمان سهیم باشیم، عنوان کرد: ما نسبت به سرنوشت کشورمان تعصب و غیرت داریم، این میهن‌دوستی انجام‌وظیفه شرعی ما را به دنبال دارد.

لرستان به‌وقت انتخابات ریاست‌جمهوری/ «مشارکت» کلیدواژه سرنوشت‌ساز

شهروند دیگر خرم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: وظیفه شرعی و دینی ما است که در انتخابات پیشرو ریاست‌جمهوری مشارکت و حضور حداکثری داشته باشیم.

وی تأکید کرد: باید فردی را هم انتخاب کنیم که لیاقت و شایستگی دارد.

این شهروند خرم‌آبادی، بیان داشت: در این راستا برای عزت و سربلندی ایران عزیزمان در انتخابات پیشرو شرکت خواهیم کرد.

آینده کشورمان را با رأی‌دادن رقم می‌زنیم

یک فرهنگی خرم‌آبادی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: برای اینکه ثابت کنیم که پای آرمان‌های انقلاب هستیم در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت خواهیم کرد.

یک پرستار خرم‌آبادی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: قطعاً ما در انتخابات شرکت خواهیم کرد، دشمنان انقلاب و ایران از اینکه مردم پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر می‌شوند ناراحت می‌شوند، پس ما به کوری چشم دشمنان در انتخابات شرکت می‌کنیم.

یک پزشکی خرم‌آبادی هم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ما آینده کشورمان را با رأی‌دادن رقم می‌زنیم، قطعاً برای هر ایرانی که در این کشور زندگی می‌کند واجب است که در این انتخابات شرکت کند.

لرستان به‌وقت انتخابات ریاست‌جمهوری/ «مشارکت» کلیدواژه سرنوشت‌ساز

پزشک دیگر خرم‌آبادی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رأی‌دادن چون یک خصیصه جمعی است مسلماً مورد تأیید خداوند است، در هر جامعه‌ای رأی‌دادن و ثبت نظر در مورد امورات کشور یک امر پسندیده است.

وی تأکید کرد: پس تکلیف شرعی و ملی ما است و رأی‌دادن برای تحقق تعیین سرنوشت آینده فردی و ملی ما است.

یک مغازه‌دار خرم‌آبادی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بهترین رئیس‌جمهور کسی است که به فکر جوانان و اشتغال جوانان باشد.

شایسته‌ترین فرد را انتخاب کنیم

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان نیز با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ما دو راهبرد اصلی داریم، یکی مشارکت حداکثری و دیگری انتخاب شایسته‌ترین فرد، گفت: مبنای اصلی قدرت جمهوری اسلامی بر مردم‌نهاد شده است، اقتدار جمهوری اسلامی به‌واسطه مردم است، بنابراین حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو هم تولید قدرت ملی می‌کند و چنین ملتی در چشم جهانیان دارای اقتدار است و می‌تواند با اتکا به توان داخلی پیشرفت و معنویت را برای خودش رقم بزند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات نشان‌دهنده مقبولیت نظام است، مقبولیت نظام است که تحریم، تهدید و جنگ‌افروزی دشمن بی‌اثر می‌شود، بیان داشت: مقبولیت نظام امید را دل دوستان به وجود می‌آورد و دشمنان را وادار به عقب‌نشینی می‌کند.

لرستان به‌وقت انتخابات ریاست‌جمهوری/ «مشارکت» کلیدواژه سرنوشت‌ساز

حجت‌الاسلام شاهرخی، افزود: کشور ما به جهت دینی، مذهبی و قومی متنوع است و مشارکت حداکثری در این تنوع ایجاد وحدت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه همچنین مشارکت حداکثری موجب شده که گفتمان انقلاب اسلامی که دفاع از مظلوم و دشمنی با ظالم است بر دل‌ها، افکار و اندیشه‌ها کند، گفت: مشارکت حداکثری تداوم گفتمان انقلاب اسلامی است، امیدواریم با مشارکت حداکثری و انتخاب شایسته‌ترین فرد که راه رئیس‌جمهور شهید را دنبال کند، محقق شود.

پیش‌بینی ۱۶۳۷ شعبه اخذ رأی در لرستان

احسان یاوری رئیس ستاد انتخابات لرستان نیز دراین‌رابطه، اظهار داشت: از زمان ابلاغ وزارت کشور برای شروع فرایند انتخابات و تشکیل هیئت‌های اجرایی، ستاد انتخابات لرستان شکل‌گرفته و احکام اعضای ستاد نیز صادر شده است.

وی با بیان اینکه آموزش برخط فرمانداران و بخشداران در حال انجام است، بیان کرد: طبق تصمیم هیئت نظارت، برای انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتم تیرماه دو مدرک شناسنامه و کارت ملی معتبر بوده و برای ایرانیان مقیم خارج از کشور، گذرنامه نیز معتبر است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه هیئت‌های اجرایی انتخابات در استان شکل‌گرفته‌اند، افزود: دستگاه‌های احراز هویت پس از به‌روزرسانی در تهران، در سطح حوزه‌های انتخابیه توزیع شده و در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته است.

لرستان به‌وقت انتخابات ریاست‌جمهوری/ «مشارکت» کلیدواژه سرنوشت‌ساز

یاوری، گفت: هزار و ۶۳۷ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان پیش‌بینی‌شده است.

وی گفت: هماهنگی لازم با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای تأمین امنیت و سلامت انتخابات انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات، عنوان کرد: ستادهای تبلیغاتی در استان‌ها و شهرستان‌ها زمانی به رسمیت شناخته می‌شوند که نماینده‌های خود را معرفی کنند.

یاوری، افزود: شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه در لرستان فراهم است و امیدواریم با تقید به قانون و رعایت چارچوب‌ها، انتخاباتی سالم، پرشور و رقابتی در استان برگزار شود.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ۸ تیرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز انتخابات، ۶ نامزدی که صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان احراز شده است، فرصت تبلیغات دارند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا