شهرستان ها

لزوم اتحاد و وحدت و وفاق در هیئات مذهبی

اصفهان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تأکید بر لزوم اتحاد، وحدت و وفاق در هیئات مذهبی گفت: دشمن به دنبال نفوذ در هیئت ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی فوقی عصر دوشنبه در گردهمایی هیئات مذهبی با بیان اینکه دغدغه اول هیئت‌های مذهبی مباحث تربیتی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم و صفر هستیم لازم است مسئله نوجوان و جوان جدی گرفته شود؛ واقعاً برنامه ما برای تحول در هیئات مذهبی و حضور نوجوانان چیست.

پرداختن به محتوا و وحدت مورد توجه باشد

حجت‌الاسلام فوقی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که تبلیغ تخصصی، منحصر به روحانیت است؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند در این باره نگران هستند ما هم باید نگران باشیم، کار و تلاش کنیم و بگذارید جلسات را مبلغان تراز بالای مکتب و انقلابی اداره کنند و در کنار آن از ظرفیت مداحان اهل بیت نیز به نحو احسن استفاده کنید.

وی افزود: پرداختن به محتوا در هیئات مذهبی در ماه محرم و صفر مسئله مهمی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان بر لزوم اتحاد و وحدت و وفاق در هیئات مذهبی تاکید کرد و گفت: دشمن خود را متعهد کرده است که حتی در هیئت‌های ما نفوذ کند؛ از این رو ما باید بر وحدت و جذب حداکثری تمرکز کنیم؛ اگر کسی می‌خواهد پرچمی برای امام حسین (ع) بلند کند به او میدان دهید و کمک کنید که کار کند.

حجت‌الاسلام فوقی با اشاره به اینکه جریان‌های سیاسی و مذهبی همه معتقد به وحدت قلوب هستند و ما باید این مهم را مد نظر قرار دهیم، تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری و همه مسئولان برای ایجاد فضاهای مذهبی دست به دست هم دادند و ما نیز تلاش می‌کنیم؛ همه کمک می‌کنند و این خودخواهی است که ما ظرفیت و زحمات دوستان را در استانداری، شهرداری، سپاه و جبهه فرهنگی نادیده بگیریم.

وی ضمن تقدیر از شهردار اصفهان، اظهار داشت: شهردار اصفهان یکی از چهره‌هایی است که برای مسائل تربیتی و تحول در فضای شهر وقت می‌گذارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: امسال همه کمک کنند که دهه محرم و عاشورا عظیم‌تر و قوی‌تر از سال قبل برگزار شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا